frökenmumin skrev 2010-05-06 21:21:03 följande:
Kikar in här också!Jag hade inte BF i januari/februari utan den 9 mars, däremot valde mina små tvillingpojkar att titta ut den 10 januari i vecka 31+4.Idag är mina killar nästan 4 månader gamla (2 månader korrigerat). Idag har jag testat att ge dom NAN2. Har visserligen blandat hälften-hälften men NAN1 men det verkar ha gått bra!Hur länge behöver jag blanda, någon som har koll?
Hej o välkommen!!
Tror man blandar i några dagar för att sedan öka på med den nya. Reagerar inte barnet är det bara att tuta o köra. Tänkte själv oxå börja med NAN2. Mina tjejer blir 16 veckor på lördag.
Min förstfödde son kom i v 34 o han klarade faktiskt av att man böt när han var 4 mån ej korrigerat.
Hur är det med er alla? Även jag undrar när ni börja med gröten o hur reagerade era små på det magen osv...
Här är det full rulle. Tjejerna har börjat vara vakna mer o mer. Dom har börjat bli lite gnälligare en innan igen! Är väl någon utvecklingsfas kanske....
Sandra vaknar fortfarande 2-3 gånger natt medans Alicia sover som en stock nästan genom hela natten. Säger som dig verymutch hoppas det börjar hända mkt nu hahah
Dom har upptäckt sina händer. När man lägger Sandra på golvet så hittar man henne längre bort när man kommer tillbaka. Vänt sig från mage till rygg gjorde hon redan vid 7 veckor. ALicia ligger där hon ligger hihihi Båda gör ljud fast Sandra är den som gör mest. Pratar o pratar.
Jaha nu ska det bli skit väder igen till helgen blläääää