Vi som hade Bf januari/februari 2010
Hej Tjejer/ o pappor som kanske läser..
Här valde jag spiralen vanlig koppar. Nackdelen med den är ju att när man har mens då har man rikligt i några dagar. Annars är jag nöjd med den. Min mens kom oxå ca 1 vecka efter avslag försvunnit. Jag blödde så mkt att jag var nära på att åka in!! Usch jag fick ta tjejernas blöja!! Men nu verkar kroppen ha återhämtat sig väldigt bra efter tvilling grav!
Igår fynda vi en tvilling paraply sulky till tjejerna. Typ en maclaren eller vad det heter hihihi Fick den för 700 på blocket. Dom hade lagt ut den för 1000:- Vet inte om vi gett för mkt en då.. Men men nu har vi investerat i det iaf. Kanske nån här som vet ca pris på dem??
Testade i förregår att sätta Sandra i gåstolen som stått i förrådet. Hon blev överlycklig!! Hon är oxå trött på babysittern. Fast det lär dröja innan hon sparkar i väg med fötterna medvetet hihihi Dom är nu 16½ vecka gamla. 4 månader prick nu den 23/5 va tiden går!!! De har börjat skratta smått nu vid av o påklädning. Så gulligt!! Vad gäller nacken så har Sandra varit den starka hos oss. Stadig redan vid 5 veckors ålder. Alicia blev det ca vid 8 veckor.