Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Usch vad hemskt sansad beklagar verkligen :(

• Mammat3

Åhh här har vi fått maginfluensa igen kan inte alla sjukdomar ta slut någon jäkla gång.... Tror jag blir galen snart !!!' ( var tvungen att avreagera mig lite)

• Mammat3

Ja du fröken mumin visst är det typiskt.. Vi har nog inte varit på dagis en hel vecka ännu :/ ögoninflammation har vi också haft och det klassar iallafall jag som en skit jobbig sjukdom :)

• Mammat3

Ja Gud vad skönt det är med mildare väder... Vi är ute väldigt mycket nu.. Men tyvärr har det blivit som en ond cirkel att barnen BARA vill va ute nu :/

• Mammat3

Haha bananflugan vad roligt det där lät :)

Mina har äntligen fått en plats hos en dagmamma är så otroligt glad för det och hon de ska gå hos är så himla snäll.. Så jag är hur nöjd som helst.. Dom går på ett garanti dagis nu och dom ska tydligen slå igen i juli så det blir inskolning i augusti passar bra när nästa termin startar då :)

• Mammat3

Sansad nu är jag avundsjuk på er.. Mina skriker jätte mycket varje gång jag lämnar dom och även när jag hämtar dom :( och om inte det räcker så har dom kommit in i en riktigt sur period och dom skriker dygnet runt känns det som :/ så man är rätt så slut körd i huvudet vill jag lova....

• Mammat3

Frökenmummin ja visst kan det vara så men än har jag inte sett nån tand.. Men dom har ju inte fått speciellt många ännu så det borde ju komma snart tycker man :)
    Tråkigt att höra att ni har fortsatt att vara sjuka. Det där rs viruset verkar vara starkt i år..
    Vi har också gått igenom en rad sjukdomar men inget så allvarligt som er... Däremot har vi fått sluta med fullkornsvälling då båda har blivit extremt dåliga i magen av det.. Så nu är det bara majsvälling som gäller hos oss.. Måste säga att det är otroligt skönt att slippa byta 17 bajsblöjor om dagen nu är det bara 6. Stycken : D

• Mammat3

Här hemma har vi haft en otroligt hemsk månad med en MASSA skrik har inte riktigt förstått orsaken men det verkar ha lugnat sig nu (hoppas jag). Det är ett himla jobb när man går ut Liam ska hela tiden springa iväg till parkeringen och titta på bilar vilket inte är en sån bra ide. Så det blir mycket att hålla koll på :)
    Annars går det väldigt bra nu tycker jag förutom att vi fortfarande inte kan ge dom fullkorns vällingen (som dom saknar).

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010