Vi som hade Bf januari/februari 2010
Gick upp för att göra flaska till Alicia o ser en geting i köket. Kunde inte somna om F-n! O den rackaren hittar inte jag nu!! Så nu ska man gå o vara nojig hela dagen.... Usch va en sån liten flygande sak kan orsaka.
Här rullar vardagen på som vanligt. Alicia har kunnat sitta utan stöd ett tag nu..men hon tippar fortfarande! Så jag får väl öva henne lite mer. Har kämpat med att ha dom på golvet men dom gillar inte det. Kommer väl o hasa sig fram på rumpan som deras storasyster gjorde när hon var liten.
Har 8-mån koll på torsdag.... Vet bara inte hur jag ska ta mig dit. Gubben kommer att ha bilen då han är på kurs hela veckan! Har inte lust o ta mig med bussen dit. Får ringa o boka om tiden eller nått.
Är det någon här som har köpt overoller??? Här måste det inhandlas till både tjejerna o resten av barnen. Tänkte även vara smart o börja inhandla julklappar redan nu... Gör samma tabbe varje år. Allt handlas i december.... Inge kul haha pengarna bara försvinner! Har ju två blivande tonåringar hemma. Inga höga krav där inte??? Hahaha Dator, bärbardator,spel,mobiler, osv. Dom små är ju lättare. Va tiden går fort! Tycker inte det var länge sen vi satt här med förlossningstråd...sedan föddes twinsen o nu 8 månader redan o planerar julhandel. Ja tiden rinner iväg. Snart startar vi en tonårstråd för twinsen
Jag har köpt overaller, dom hade erbjudande på Name it på overaller upp till storlek 86. Dom kostade 37