• 3way

Att gå utan Behå, fint eller ful?

Vad tycker du om kvinnor som inte bär behå på sig på stan, jobbet eller på ICA. Stör du dig på de? eler tycker du de är fint? Får alla slänga runt med tuttarna utan behå eller finns de någon gräns?

Själv använder jag behå så sällan som möjligt, känner mig inte bekväm med behå. Känner mig dock lite kluven i vad andra tycker om detta?

Hur/vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?
  • redneck girl

vem orkar bry sig om andra kärringar har bh eller inte.själv använder jag bh ,eftersom jag har redigt stora bröst.

• Fru  Grön
    idiblon yes skrev 2010-04-28 13:04:55 följande:
    Det ser förjävligt ut. Gräsligt. I de fall det SYNS, alltså. De som inte behöver ha BH syns det ju ändå inte på om de inte har någon, liksom.
    johå, man ser formen och bröstvårtorna mycket tydligare även om tuttarna är små...fast de skvalpar inte omkring förstås.

jag tycker veerkligen folk kan göra som de vill, bh eller inte.
  • muffin

Jag bryr mig inte om hur folk gör. Men om jag anser det vara snyggt beror ju helt på. Till vissa klädesplagg är det ju snyggare att vara utan bh. Innan barnen bar jag ofta sådana plagg..efter barnen känns det dock inte lika bekvämt, haha! Men att gå i en helt vanlig tröja med bara bröst är mestadels inte speciellt smickrande men jag bryr mig inte om folk gör det. Jag gör det dock inte då jag är rätt mån om att se snygg ut.

• Aros

Såklart ska det inte vara lag på det, men jag föredrar om andra kvinnor har bh på sig än att dem är utan. För oftast är det inte tjejer med snygga bröst som sitter där dem ska som går utan bh utan det är flottigaLisa med gigantiska hängbröst ner till midjan. Man får en liten chock samt tappar aptiten något när man ser stora bröstvårtor i navelhöjd...

Stolt mamma till Agaton (2004) och Ludvig (2008)
  • Lantismamman75an

Har man snygga boobisar så kan det vara snyggt. Men är det hängande stora pattar så tycker jag man skall ha bh. Fast alla gör ju som dom vill!

• Minuit

håller med ovanstående.. stora boobs inte fint men har man små fasta så... har flera småbröstade vänner som skippar bhn ibland, så man precis precis kan ana att de inte har ngn bh på sig. vilket jag tycker det är fint!! önskar jag kunde göra detsamma men det skulle mer bli floff-floff :)
    fast jag tycker inte att det är fint när äldre människor skippar bhn och det verkligen syns att de inte har ngn bh på sig. en tant i 50års åldern på mitt arbete som gör så.. blir mest lite äcklad!!

• Torrbollen

Jag tycker det är skitbra att folk som inte vill ha bh dissar det. Och likaså att de som vill ha bh har det. Punkt slut. 

Ord blind skrev 2010-04-28 14:58:41 följande:
    Har man hängbröst ska man ha bh, alltså om man klarar penntricket. Har man fasta tonårsbröst får man välja själv. Det beror ju lite på formen också även om dom är fasta tycker jag.

Alla som ammar får mer eller mindre hängiga pattar. Det är den normala utveckligen.

Det är tragiskt när ordblinda mindre begåvade killar tror att de bestämmer vad kvinnor ska bära för klädesplagg. Kanske har man så lite förstånd och livserfarenhet att man inte fattar att normala friska välfungerande vackra bröst skiljer sig utseendemässigt från siliconopererade.

Man kanske inte kan begära att ordblinda killar ska förstå allt. Men att det inte kan avgöra vem som SKA ha bh och vem som FÅR vara utan, borde de väl iaf fatta.

• Mammisen

Alla gör som dom vill, men personligen tycker jag inte det är särskilt snyggt

• loffes

>>Håller med dig till punkt o pricka.

Har redan svarat men eftersom bröst är mitt favorit ämne så gluttar jag in här och kollar och hoppas på bilder som stödjer de inlägg man gör men jämnt går man bet.

Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?