Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Hmm, vilken gammal tråd är stängd...? Blir lite förvirrad...vad är de här för tråd då:
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m49308403-771.html

Hmm, vilken gammal tråd är stängd...? Blir lite förvirrad...vad är de här för tråd då:
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m49308403-771.html

Jag står i kö till op som de just nu säger blir i slutet på september...jag vill inte vänta så länge...någon som har tips på hur man kan göra för att få en kortare väntetid...jag vill ju opas snart...

Jag lyckas inte minska dessa 5 kilo som jag måste göra för att ev få en snabbare tid... Mår jättedåligt och vill verkligen gå ner dessa...jag vill inte vänta till i höst för en op...
Är det nån som har nå tips på hur man kan få en snabbare optid???

Jag har fått ett godkännande och står i kö för OP i Norrtälje. Tyvärr så blir det inte förrän i september, är det någon som vet hur man kan gå till väga för att få en snabbare tid?? Kan man ringa till Sophiahemmet och höra lr hur gör man???

Hur länge blir man sjukskriven när man opar sig... Jag har nyss fått en ny tjänst och har ännu inte sagt att jag står i kö för GBP...

Nu har jag fått tid för OP, lägger mig under kniven den 9 augusti...blir väldigt nervöst...

Jag har en fråga... I pappren jag fick från sjukhuset står det hur många påsar man ska äta per dag beroende på vilken diet man väljer att gå efter när man flyter... Jag har valt Cambridge, i sjukhusets papper står det 5 påsar per dag medans det i alla cambridge foldrar samt nätet att man ska äta 3 påsar per dag...
Hur kan det komma sig att det är så olika???

jag ställer frågan igen... I pappren jag fick från sjukhuset står det hur många  påsar man ska äta per dag beroende på vilken diet man väljer att gå  efter när man flyter... Jag har valt Cambridge, i sjukhusets papper står  det 5 påsar per dag medans det i alla cambridge foldrar samt nätet att  man ska äta 3 påsar per dag...
Hur kan det komma sig att det är  så olika???
Nu skrev nån för att man ska ha mer energi så man orkar operationen...vad händer då när man äter bara 3 påsar per dag...man får ju i sig de man behöver...jag förstår inte riktigt...är det farligt att äta så pass lite innan op då?