Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Är det någon som har tagit bort överbliven hud från armarna? Blir det stora ärr efter eller hur ser det ut?
Har försökt leta efter bilder men inte fått så bra resultat.
Är det någon som har tagit bort överbliven hud från armarna? Blir det stora ärr efter eller hur ser det ut?
Har försökt leta efter bilder men inte fått så bra resultat.
Till VPE
När jag hade mina gallanfall hade jag en våldsam smärta bak i ryggen. När jag trodde att det inte kunde göra ondare blev det som kramp som gjorde ännu mer ont. Det låter som gallan tycker jag. Sitter det i länge tycker jag du ska åka in akut, de kan konstatera gallan ganska snabbt eller avfärda det.
Nu närmar det sig även för mig, imorgon åker jag till Stockholm för att opas på torsdag :)
Hej alla. Nu har jag blivit opad o ligger på avdelningen. Allt har gått bra, jag har dock extremt ont i huvudet då jag inte får dricka kaffe. Hade jag tänkt på det innan kunde jag ju fixat koffeintabletter men men.
Ja nu har jag snart gjort min första dag hemma efter hemkosten :) det är inte lätt att få i sig allt, det förstår jag nu. Det absolut värsta som jag tycker, är att vara så fruktansvärt hård i magen. Fler som känner igen det?
Hur länge hade ni det? Har fått utskrivet lactulos men det tar väl flera dagar innan det hjälper :(
Fy vad det lät hemskt Lajsa. Det som hjälper bäst på mig är att röra mig så luften förhoppningsvis kommer ut. Hoppas att det inte håller på så här med luften alltför länge.
Du kämpar på så bra Fragile, du är värd det bästa. Gud va roligt och ett jättegrattis :)
oj, visste inte att det skulle göra så ont, eller vara en sådan stor operation.
Trodde det bara var en liten titthålsoperation där de snörde av magsäcken eller nåt.
Vill ju hem och kunna ta hand om barnen. Hur länge måste man vara sjukskriven?