Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Lahsa82
Gillar du couscous? Det har jag ätit idag och opades ju 2 dar efter dig. Det var gott och funkade bra :)
Lahsa82
Gillar du couscous? Det har jag ätit idag och opades ju 2 dar efter dig. Det var gott och funkade bra :)
Hm, jag opades den 21e okt och äter nu mer än bara puré o ska snart kunna äta vanlig mat. Det jag undrar är, hur fort kommer den beryktade dumpingen efter man ätit? Idag hade vi kalas o jag smakade på tårtan, en matsked kanske o det hände inget.
Nettan1982
Jag skulle gärna också vilja titta :)
Lalalong
Grattis till alla tappade kilo :) Härligt att allt går bra.
Ni som är opade, kan man må illa om man har fått i sig för lite att äta eller/och dricka på en dag?
Jag har skött mig exemplariskt sedan min op 20/10 men idag har jag verkligen inte hunnit att äta och inte dricka tillräckligt heller. Nu har jag mått illa ett par timmar och vet inte om jag skall försöka få i mig något.
Jag tror inte att det kan vara magsjuka, det har jag inte hört att det går i mitt område och eftersom jag har två småbarn så brukar man veta när det florerar.
Vad tror ni? Skall jag försöka pilla i mig något eller gå och lägga mig och hoppas att det är bättre imorgon?
Jeto74
Lycka till, det kommer gå jättebra :)