Tinzi skrev 2010-08-24 20:24:16 följande:
Hej alla glada & modiga !
Här ska det gluffas rejält ikväll! Köpt all skit jag kan tänka mig.! Glass & coca cola (elak nu?)
I morgon börjar flyt nämligen, har just varit på Spanien semester & insåg att jag nog unnat mig lite väl mkt där nere då jag sitällwet för 7 kg har 13 kg att gå ner. (mitt motto var ÄTA vad jag vill där)
Hur blir man efter 3 veckors flyt eg? (har OP 15 sep) Har jag NÅGON chans att gå ner dessa 13? *rädd* kan jag blir nekad OP om jag bara går ner tex. 10?
Sen kan jag inte sluta både länga, vara räddd inför och tvivla på OP, hela tiden...börjar bli jobbigt all denna rädslan för det ena & det andra (allt från hårförlust, till trist liv, till livsstilsförändingen osv)
Kram alla duktiga där ute! :)
Jag skulle kunna tänka mig att det handlar om var du ska opereras... om du blir nekad eller ej (om du väger för mkt). Jag opererades på Sophiahemmet ochd e vägde mig inte ens innan.. däremot vet jag någon som skulle opereras i Norrbottens Läns Landstings regi, och som skickades hem. I och för sig inte på grund av vikten, men för att de tyckte levern fortf. var för stor efter 14 dagars flyt... men jag tror att det ärrätt ovanligt.