Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

malina 87 skrev 2011-01-31 17:37:45 följande:
    hoppas läkaren skickar remiss,  har du väntat länge?
    jag har försökt bett min familjeläkare skicka remiss men så tycker inte han att jag är tillräckligt tjock fast jag är 1,67 väger 115 sen en annan läkare på samma vc sa att man ska ha varit överviktig i 5 år ;( jag går på överviktsenheten så ska fråga deras läkare vad  dem säger ,för mätte midjan i torsdags med har 140 cm i midjan
  • Maddisen80
    METAMORPHOSIS skrev 2011-02-01 17:02:05 följande:

Sedan jag blev sjuk i magsåret i oktober-2010, och då jag fick åka ambulans fyra gånger, varav den sista gången då jag var medvetslös, så tror min dotter på 7 år att jag ska dö. Hon frågade mig i lördags på sjukhuset "ska du dö nu mamma?".

Jag vet inte hur jag ska hjälpa henne, för hon vill inte prata om det med mig, eller med sin pappa...

tråkigt att du ska vara sjuk, hoppas att du blir bättre. Varför vill hon inte prata om det?
  • Maddisen80
    Uller skrev 2011-02-01 18:20:33 följande:
    Har fått min optid 17/3! Jippi. Nu ska man börja ställa in sig på flyt. Ska gå ner 5 kg innan op men det känns inte så mkt.
    `lycka till med operation ungefär en månad kvar tills du ska opas-
  • Maddisen80
    trollbottom skrev 2011-02-01 20:15:00 följande:
    Jo, så var man på Ersta idag för att träffa narkosläkaren, sjukgymnasten osv. Gick ju fint och nu känner jag mig inte lika nervös längre utan mer att jag bara vill få det gjort.

Kanske såg man några av er idag fast man inte visste om det

Nu är det i alla fall dags imorgon, skönt som bara tusan
    Lycka till med operationen imorgon
  • Maddisen80
    qlurig skrev 2011-02-01 20:39:40 följande:

Har oxå skickat nu...

Fick min op-tid på posten precis och nu är man nervös som bara den.

Grattis  till operation när ska du opereras
  • Maddisen80
    cyprezz skrev 2011-02-01 20:59:07 följande:
    Oj va otroligt länge sen jag skrev här men ska iaf till K-stad på måndag för min op efter en otroligt lång väntetid har stått i vårdgarantikön i över 1 år , men nu blir de äntligen av tacka gudarna för aleris :D
    lycka till på operationen hoppas att det går bra
  • Maddisen80
    Hera78 skrev 2011-02-02 12:01:16 följande:
    Ligger nu på avdelningen med dropp och väntar på att rullas in på op. Kl 15 är det dags, 3 timmar kvar. Vad 17 skulle man göra utan iphone?!
    Hoppas att de gick bra på operationen
  • Maddisen80
    Mary Jo skrev 2011-02-02 19:37:47 följande:
    Ja! Jag känner igen dig ju! Visst var det du som vi bytte några ord med?
    Roligt att ni träffade varandra på sophiahemmet :) då vet ni hur ni ser ut irl
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)