Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

sabinaa skrev 2010-09-16 12:06:54 följande:
    Nja, fast då kan du har mycket kläder under jackan så fryser du inte. =)
    Jo det kan jag ha och jag ska prova den så får vi se.
  • Annicka
    vänat skrev 2010-09-16 12:17:30 följande:
    Sen värme de inte heller om de äör en alldesls för stor jacka! Vist är de en härlig känsla att man får plocka bort kläder som är förstora!
    Ja det är en härlig känsla!
  • Annicka
    Lady X skrev 2010-09-16 12:44:51 följande:
    Åh vilken lyx! Skrattande  Gärna någon snajsig jacka som framhäver den nya midjan kanske? Figurformat måste ju va en dröm när man inte längre har något att dölja

En annan måste inhandla ny jacka för vintern, i modell tält, eftersom jag efter graviditeten är större än nånsin... Gråter

Men HOPPAS att jag nästa vinter är något mindre iaf =)
    Ja det känns som en dröm att inte behöva dölja med stora kläder längre!

Lycka till med att inhandla en ny vinter jacka och du kommer att känna samma känsla nästa vinter då du ska in handla ny kläder.

Kram Annicka
  • Annicka
    littlemisstrouble skrev 2010-09-16 16:27:02 följande:
    ser att ni pratar om för stora kläder

vad ska ni göra med era kläder sen när dom är för stora? spara? slänga? sälja?

om jag får op så kommer jag sedan ha massa kläder som är för stora som jag inte vill slänga för dom är i för fint skick och har kostat massor. ska nog försöka sälja bort isåfall.
    Jag ska också sälja sen!
  • Annicka
    Maddisen80 skrev 2010-09-18 11:44:35 följande:
    hej jag väger 113 kg och jag vågar inte heller ha bikini utan jag har baddräkt istället men syns att jag är väldig tjock ändå.
    Hur går det med remiss för dig och kommer du få någon hjälp?

Kram Annicka
  • Annicka
    snöstjärna skrev 2010-09-18 21:59:18 följande:
    Tinzi:

Jag fick flyta i 7 (!) veckor. Dock inte tänkt så från början, men min op blev uppskjuten två gånger och sedan en jul å nyår emellan. Det var tungt som f*n, men det gick!

Kämpa på, du fixar det!!

Kom på att jag skulle kunna posta lite efterbilder nu. Inte i mål ännu, men en bra bit på väg. Opades i Januari 2010. På bilderna har jag tappat 50 kilo. Men har tappat 3 till nu.

Wow vad snygg du har blivit!

Kram Annicka
  • Annicka
    Terppa skrev 2010-09-19 14:58:49 följande:

Här får ni se lite före och efterbilder på mig!

Jag 3mån innan min op, fotot från sept 2008, opades dec 2008...Vägde 140kg

Jag i juli 2010, väger här 65kg (nu gått ner 3kg till) och har alltså gått ner 75kg! Känns fint!
    Wow det syns och grattis till 75kg mindre!

Kram Annicka
  • Annicka
    väntar i Kina kön skrev 2010-09-20 09:45:28 följande:
    Strax åker jag till Gällivare för att göra viktoperationen och jag är jätte nervös. .
    Lycka till och jag håller tummarna för dig!

Kram Annicka
  • Annicka
    Sweetie skrev 2010-09-20 16:01:47 följande:
    Hej alla!

Tack Hedda för tråden!

Själv ska jag genomgå en GBP den 6/10 på sofiahemmet !
    Någon mer än jag som opererats av Dr. Loogna??

Kram på er
    Jag är operad av honom den 20/1 och han är kanon bra!

Lycka till!
    Kram Annicka
  • Annicka
    skärgårdsbo skrev 2010-09-20 21:21:45 följande:
    Hej alla,

jag op:ade mig för snart 4 månader sedan och har gått ner ca 25 kg sedan dess. Jag har massor med kilon kvar men gläds oerhört åt de som har försvunnit för gott. Skrattande

Jag gjorde en genomrensning i garderoben i helgen och sorterade ut 4 (!) stora Ikeapåsar med kläder som jag inte kan ha längre. Jättekul! Nu har jag gjort plats för lite nya inköp. Jag funderar på att lämna in dem på second hand för att kunna få lite bidrag till nya klädinköp.

Är det någon här som kan tipsa om någon bra second hand affär i Gbg? Jag har dessvärre noll koll på det.
    Du har en vid järntorget på väg upp till Linnèplatsen sen har du en vid brunnstorget, sen har du Reningsborg ute i Frölunda och en i  Angered vid brandstationen, Radiotorget  har du en också som du kan välja på.

Lycka till!

Jag har också rensat ut garderoben.

Kram Annicka
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)