Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Mli79 skrev 2010-05-06 10:19:44 följande:
    Det går alltid att lösa. I värsta fall så åker jag till sthlm och blir OPad och lämnar barnen hemma med mannen. Men han har en av sina värsta tider på jobbet i juni (jobbar på gymnasieskola) så det hade inneburit att barnen hade fått vara på dagis från 06:30 till 18:00 dessa dagar. Bättre hade ju varit om min mamma hade kunnat vara i Skåne och ha dem hemma alt hämta/lämna på bättre tider.
    Hade jag kännt dina barn hade jag passat dem åt dig!! Jag är ju ändå hemma hela dagarna med lilla bebisen och bor ju så nära. (Haha, förskollärare dessutom så jag är tom utbildad "barnpassare" {#lang_emotions_tongue_out})
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    JohannaL skrev 2010-05-06 19:02:20 följande:
    hej kom hem igå efter op i tisdags, måste säga att jag är oförskämt pigg och mår sjukt bra, ska det verkligen va så tro? e bara lite öm på ena sidan men inte mycket mer tydligen fick man inte skriva nått om flytet så det har jag plockat bort denna gång så ni inte behöver anmäla mitt inlägg igen =)
    Va?? Vaddå? Får man inte skriva om flytet...?
  • Lalalong
    sophiasthlm skrev 2010-05-09 18:09:01 följande:
    Ngn som har koll på hur Ersta klarar sina tider....dom har registerat min remiss den 9 mars och när  jag ringde sa dom att jag kommer komma på bedömning inom 3 månader....känns som en evighet ...
    Min remiss registrerades hos dem 16/3 och jag har fått bedömning 22/6. Kallelsen kom i måndags.
  • Lalalong
    storkvinnan9901 skrev 2010-05-11 05:41:46 följande: