Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
 Glad som en lärka! Idag är det 6 månader sedan jag opererades. Ett toppenbeslut för min del och med en härlig bonus på köpet
 Glad som en lärka! Idag är det 6 månader sedan jag opererades. Ett toppenbeslut för min del och med en härlig bonus på köpet  . Mår fantastiskt i lilla magen nu. Dumpar sällan. Invärtes rapar om jag har för bråttom då jag äter
. Mår fantastiskt i lilla magen nu. Dumpar sällan. Invärtes rapar om jag har för bråttom då jag äter men det är rätt sällan. Visst kan jag gott gå ner lite till men är en bra bit på väg.
 men det är rätt sällan. Visst kan jag gott gå ner lite till men är en bra bit på väg.Jag var som vissa andra på som en liten igel från beslut till vårdcentral och sedan operation på Ersta, och det lyckades utmärkt.
Från att jag själv fattat definitivt beslut den 13 december. Fick tid hos vårdcentralen 22 december. Bad om remiss till Danderyd. Fick besked om en kötid om mer än sex månader gick med i denna tråd tipsades om Ersta och där hamnade min remiss. Fick tid för infomöte pga att jag ringt så många ggr. Fick en återbudstid för bedömning dagen efter ngn dag i Februari. Fick först en återbudstid för op den 19 april men ringde bara för att kolla den 1 mars om det fanns ngt tidigare. De hade en tom sal med full styrka dagen efter så den fick jag
 .
.Den 2 mars 2010 startade mitt nya liv, härligt!

.
 .