Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Jag behövde inte sluta röka!
Jag behövde inte sluta röka!
Öl går bort helt för mig!! Jag får i mig en klunk sen tar det stop! Men vin går bra hur mkt beror på hur fort jag dricker. Har provat att dricka någorlunda fort och då har detta hänt, fyllehicka, full,baksmälla, somnade, allt detta på en timme och sen mådde jag bra igen. Men alla kroppar är olika så jag har ingen aning om hur det kommer att bli för dig.
Grattis grattis välkommen till ditt nya liv !!
Jag tok dumpar åxå på mannagryn. Prova havregrynsgröt den gör man ju på vatten.
BohusM: du svälter ju kroppen så ja det är vanligt!!!
God jul!!
Kirurgen frågar lite om hur det kommer sig att du är överviktig. Och frågar lite runt hur du mår psykiskt och varför du vill genom gå en sån här operation, och hur säker du är på att opa dig. Typ lite sånt!
Jag kan typ äta 4-5dl mat o jag opade mig sep 2009.
Alltså nu måste jag fråga en jäkligt pinsam sak men det kan inte hjälpas ! Jag vart opad sep 2009 och rapar och fiser väldigt mkt efter op. Min kirurg sa att det är en av biverkningarna. Men nu e det så att fisarna luktar nåt så fruktansvärt illa att man kan typ tömma ett helt varuhus på folk. Är det nån mer som lider av detta? Och har nån nåt förslag hur jag ska bli av med detta "handikapp"!??
Oj oj gravid 2010 tack: du har ingen aning om hur hårt du kommer att få kämpa!!!!! Men du! Lycka till !!!