Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Jag har ångest och är skit skraj nu är 2011 här och det är på rikitgt en månad flyger förbi...någon med råd?

Jag har ångest och är skit skraj nu är 2011 här och det är på rikitgt en månad flyger förbi...någon med råd?

ja då börjar jag flyta som det heter när jag vaknar sen blir det modifast hallon till frukost:O) kanske en lång tid att gå på pulver men vill itne få ett nej för att man inte gått ner som man ska.

Sedan hjälper det nog lite att jag inte är speciellt nervös för själva operationen i sig. Ett mindre moment att älta så att säga. Du är inte ensam med andra ord!
 Sedan hjälper det nog lite att jag inte är speciellt nervös för själva operationen i sig. Ett mindre moment att älta så att säga. Du är inte ensam med andra ord! 
        Det är vattnet jag dricker mellan modifast målen som gör mig hungrig.
Någon som vet om man får dricka light drycker?

åhhh jag behöver verkligen hjälp nu om jag ska lyckas flyta 5 veckor känns övermäktigt på nåt vis..åt två knäckemackor nu på kvällen....skiiiiiiiiiiit vad jobbigt det ska vara då. 

usch vad dåligt det går med mitt flyt kan liksom inte få mig själv att gå på¨ren kur, måste köpa tabletter på apoteket då min laktosintolernas visa sig som bara den nu..fan jag trodde det skulle gå bra.
står dock still i vikt vilket i sig är bra riktigt duktig på att portionera och välja det nyttigaset alternativet gör mig lite stolt.

Jag börjar ifrågasätta ,mig själv nu vet inte om jag vill detta tillräckligt mycket...eller så är det pms och barnlängtan som gör att jag tvivlar .....jäkla hormoner