Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Hur ska man äta efter operationen, efter den flytade fasen och puréfasen? Är det så mycket protein som möjligt som gäller, eller ska man äta en viss mängd kolhydrater också?
Hur ska man äta efter operationen, efter den flytade fasen och puréfasen? Är det så mycket protein som möjligt som gäller, eller ska man äta en viss mängd kolhydrater också?
Funderar på att göra en garderobsrensning, fast tvärtom - packa upp alla gamla kläder (massvis med prislapparna kvar eftersom jag var expert på att köpa kläder som var liite för små!) jag sparat i tron att de en gång ska passa igen. Om inte annat borde det ju peppa en rejält när man tycker allt är jobbigt. Kan det inte bara bli februari snart =)
. Fanns ingen i 48 så jag kunde inte prova.. 
Jag ska opereras i Tyskland och det är inget flyt-tvång alls innan. Men jag kommer göra det minst två veckor innan, förmodligen tre för att jag vill påbörja min viktminskning så snart som möjligt!
Vet någon varför många sjukhus vill att man kör med Modifast innan? Det blir ju dubbelt så många kcalorier med den än med tex Cambridge..