Lalalong skrev 2011-01-04 13:11:25 följande:
Ja, om inte annat så ska dom väl blekna efterhand hoppas jag, så man kanske bara sen känner alla ärren!
Härligt att läka så fint! 

Det går bra! Har lite svårt att äta 7 gånger om dagen, så jag har rationaliserat ner det till 6 måltider. Jag mår bra och har bra värden, så det verkar inte göra något. 
Har gått ner 23,5 kg nu och trots att det bara är ungefär 1/3 av allt jag vill gå ner så känner jag redan stor skillnad i mående och i ork!! Jag har inte haft ont i svanken när jag stått och gått länge på ett tag nu och det är en stor befrielse! 
Jag känner mig också snyggare än på länge!! Jag började resan med strl 52/54 i överdelar och leggings och 54/56 i jeans. Nu kan jag ha nästan allt i XL på H&M (Inte BiB utan vanliga kläder...) och 
t.om lite i L, i överdelar. XL på Gina Tricot funkar också, vilket är helt underbart!! Sifferstorlekar på vanliga avdelningar går ju oftast upp till 44/46 bara och det kan jag inte ha, men är det XL så vågar jag mig på att testa och oftast går det faktiskt på på just H&M och Gina. 
Samma med leggings då, kan ha XL och L där. I Jeans och andra byxor har jag strl 50... Fast på Lindex köpte jag ett par i 48 och dom har töjt sig, så jag borde tagit 46 istället. Även om just dom byxorna var stora i storlek så är det en jäkla känsla att gå i ett par byxor i strl 46 när jag hade 54 för 2 månader sen 

Allt detta gör att självförtroendet är på topp!!!
I morgon drar jag och en kompis till Oslo på kryssning och vi ska ut och klubba för första gången på evigheter. Jag kommer vara snyggare än på länge och kommer dansa mer än på länge och det ska bli så jäkla roligt. 
LIvet leker helt enkelt. Varför gjorde man inte detta tidigare???  
härligt. vilka framsteg. stort grattis