Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
112 och jag är 166,5... hade BMI 40,7 (de räknade att jag var 166cm)  

112 och jag är 166,5... hade BMI 40,7 (de räknade att jag var 166cm)  

väger ca 130 och är 170 cm, vet inte bmi.
   väger ca 130 och är 170 cm, vet inte bmi.  

Jag är lycklig och tacksam över att ha fått chansen till en omstart tack vare gbp, och jag tänker INTE utsätta mig för samma resa en gång till.
 Jag är lycklig och tacksam över att ha fått chansen till en omstart tack vare gbp, och jag tänker INTE utsätta mig för samma resa en gång till.

Grattis alla opererade och till alla op-tider!!! Ni som inte fått än.... håll ut, snart börjar livet för er med!!
Idag passerade jag minus 40 kilo och det firar jag med att känna mig riktigt skitsnygg för första gången i hela mitt liv och det är en jävla känsla kan jag säga!!!! Ska iväg på tjejmiddag nu och livet leker!!!!
Kram på er!!!

hahahaha vilken jäkla kväll... jag har festat hela kvällen med Jonas från Bonde söker fru och blivit friad till av en dansk gubbe som var god för 7 miljoner i danska kronor   Så kvällen blev intressant och underhållande minst sagt
  Så kvällen blev intressant och underhållande minst sagt  

Idag nådde jag normalvikt för första gången sen jag var 7 år gammal.... jag har idag ett BMI på 24,9 och väger 69,1 kg   Har tappat 247cm fett och 42,9 kg sen den 31 mars då jag började flyta.
  Har tappat 247cm fett och 42,9 kg sen den 31 mars då jag började flyta. 
Svårt att greppa  

ÅÅÅÅÅ vad roligt, G*R*A*T*T*I*S , det måste kännas helt underbart... Längtar dit jag med...
Kram