• JaninaH

    Jag skulle ha vart i v14

    Jag skulle ha vart i vecka 13+1 idag.. Försökt bli gravid i 5 år och fick missfall i vecka 8+3.. Fan..

  • Svar på tråden Jag skulle ha vart i v14
  • Edda2

    Tråkigt att höra hoppas kroppen återhämtar sig och att det inte tar lika lång tid igen./ kram

  • PVeraB

    å vad sorgligt. man gråter varje dag oavsett när ens barn försvunnit. finns ingen gräns!

  • Cat79

    Sänder dig en stor varm kram! Vet hur det känns att förlora något så efterlängtat efter år av kämpande. Hoppas ni lyckas inom kort när ni är redo igen.

  • JaninaH

    tack så mycket alla, jag har idag fått en liten blödning 7-10 dagar efter äl, jag har en extrem irritation. någon vecka kvar till mens, jag tror dock inte att det är något.

    men tack alla igen

  • Lanie

    jag skulle ha varit i vecka 29+5... födde en liten son i vecka 24+0 som inte överlevde i mer än 4 timmar..

    det är verkligen sorligt att tänka vart man skulle ha varit, det gör sorgen nästan ännu djupare, för man är så långt ifrån det

    Kramar till dig!

  • JaninaH

    gud vad hemskt, känns nästan som om jag inte har något att klaga på när jag läser sådant som du skriver, stor kram till dig och tack!


    Lanie skrev 2010-06-18 18:26:25 följande:
    jag skulle ha varit i vecka 29+5... födde en liten son i vecka 24+0 som inte överlevde i mer än 4 timmar..

    det är verkligen sorligt att tänka vart man skulle ha varit, det gör sorgen nästan ännu djupare, för man är så långt ifrån det

    Kramar till dig!
  • Lanie
    JaninaH skrev 2010-06-18 18:28:59 följande:
    gud vad hemskt, känns nästan som om jag inte har något att klaga på när jag läser sådant som du skriver, stor kram till dig och tack!
    det är nog farligt om man börjar o jämföra varandras sorger, du fick kämpa lång tid innan du blev gravid, jag behövde bara tre månader på mig... så allt är relativt.. men sorgen är vad den är oavsett hur man hamnar i den
  • JaninaH
    Lanie skrev 2010-06-18 18:39:50 följande:
    det är nog farligt om man börjar o jämföra varandras sorger, du fick kämpa lång tid innan du blev gravid, jag behövde bara tre månader på mig... så allt är relativt.. men sorgen är vad den är oavsett hur man hamnar i den
    ja det har du så rätt i! kram
  • JaninaH

    det är sjukt, jag ville ha barn 2004 och böjade planera 2005 med mitt ex, det tog slut efter 4 år tillsammans 2008 och nu idag försöker jag igen med en annan. och det är ingen lycka alls, det är liksom gått 6 år :O tiden går snabbt, och efter 6år fick jag mitt första plus och det blev mf

  • Kallemero79

    Beklagar...å vet hur du känner. Själv skulle jag varit i v. 20, men fick mf på påskafton i  v. 9. Hade bara några dagar tidigare varit på vul och sett det lilla hjärtat ticka.
    Det känns fortfarande jobbigt att tänka på, speciellt när man funderar på i vilken vecka man skulle varit i och hur stor bebisen skulle ha varit...

  • little unborn

    Jag skulle ha varit i v20+4 idag =(
    Ville så gärna men det blev inget... Men vi har börjat försöka igen i alla fall och jag bör ha ägglossning nu i dagarna så vi hoppas på att det ska gå nu...
    Vi har ju en son sedan tidigare så jag kan ju bara gissa hur jobbigt det måste vara att försöka så länge och sen råka ut för det tregiska =( men jag håller tummarna för dig!!! Hoppas det går vägen nästa gång!{#emotions_dlg.flower}


    Sixtens mamma :)
Svar på tråden Jag skulle ha vart i v14