Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

    BF November,2010 DEL 2

    *vinkar*


    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:32:08 följande:
    Hej tjejor Har rejäl ångest idag. Ska till Örebro på kurs mån-to. jag som aldrig varit borta från Theo en enda natt ens. hua!
    Usch förstår dig! Jag kommer va ifrån Olivia aug-sept när jag ska jobba en sväng. Fyra dar på raken blir det!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:37:42 följande:
    Nä det känns inte bra alls... usch... Det värsta är att Theo är på god gång att börja gå oxå. Han tar ett par steg och sen sätter han sig ner på huk. Men när som helst känns det som. Och tänk om jag missar det när jag är borta!!
    Ja det är sånt jag är rädd för att jag kommer missa Just första stegen och sånt som kanske kommer komma just då när jag ska jobba.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:40:14 följande:
    Det känns fruktansvärt i mammahjärtat om man skulle missa en sån stor grej. Usch, känslig man är
    Jaa jag vet, jag tänkte på det senast igår så du är inte ensam känslig
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:44:57 följande:
    Imorse när Theo vaknade så låg jag och sambon och bara blundade lite medan Theo satt mellan oss och lekte och såg på barntv. Helt plötsligt så hörde vi "bapp". Båda tittade upp på honom. Då sitter han och tittar på sin napp och pekar på den och säger "bapp, bapp bapp" flera gången Sötunge! hihi
    Hihi
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:47:33 följande:
    Är era bebisar pratiga nu? Theo har kommit in i prat SM tror jag Det är da da da da da!! på hög volym hela dagarna. Och "AH" säger han när han vill visa oss något. Man märker verkligen att han vill komunicera nu det är härligt
    Olivia tjötar hela tiden Men inga ord som vi förstår. Bara massa babbel
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-03 10:41:45 följande:
    God morgon! (eller god förmiddag) Imorn fyller dottern 1 år o jag går in i v.12 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ska man göra nåt speciellt.. hon förstår ju iaf inte vad "fylla år" är, hehe. Det blir väl extra mycket fotografering. Annars ska hon döpas på lördag o ha 1 års kalas efter det. Förra grav läste jag att man skulle dricka röd mjölk (standard) men nu läste jag blå el grön eftersom dom innehåller d-vitamin oxå. Någon mer som läst om detta? Antar att jag börjar dricka grön (mellan) så fort dn röda är slut här hemma.
    Har inte hört om mjölk o graviditet men jag dricker alltid grön mjölk och rött till kaffet
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn

    Keso är inga problem Jag åt det förra graviditeten med frukt ibland. Himla gott.


    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    yonasam skrev 2010-05-03 20:22:00 följande:
    Hello tjejer! V 15 imorrn MEN..... Fick mitt Angelsound idag och har inte lyckats hitta några hjärtljud....hittade ngt för några sekunder och sen inget...ska jag ha panik eller ?? Gravsymptomen är ju kvar!? Jag är så orolig nu att jag ågrar att jag köpte skiten :( Var det inte ngn annan som hade köpt ett sånt? minns inte vem, hur var det för dig och var på magen hör du hjärtljud och hur låter det?
    Hittade du några sek kan jag inte tänka mig det är ngn fara. Som de andra skriver så rör de sig fort o mkt och dessutom är det väl strålning från den så de känenr av och kanske den rör sig automatiskt ifrån den. Så va det hos bm att bebisen reagerade mkt när hon satte dopplern mot magen och stack ifrån den Det är därför en del bm ogärna lyssnar efter hjärtat innan v22 har jag hört, vet inte om det stämmer men ha hört att det kan va svårt o hitta hjärtat för tidigt o vill inte skapa oro i onödan. Sorry för svamlet men hoppas du förstår

    Nu har mina ådror på brösten börjat uppenbara sig igen. Med dottern kom de så fort jag plusade men inte denna gång, förrän nu den sista veckan.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    tessiej skrev 2010-05-03 21:41:10 följande:
    ni som har fler barn, är man trött längre med nr 2? Jag känner mig fortfarande nästan konstant trött och varje gång jag lägger dottern somnar jag också. Å annars somnar jag i soffan.. minns inte när man slutade vara trött under förra graviditeten men jag tippar på att man kommer vara mera trött nu eftersom man inte kan vila på samma sätt!
    Jag har inte vart trött denna graviditeten men matt! Herregud jag orkade knappt gå ut vissa dagar eller byta blöja, kändes som ett projekt! Jag inbillar mig iaf att jag känner mig lite mer medtagen denna graviditet pga att jag redan är lite mer sliten och ganska otränad till skilland fr när jag blev gravid m dottern. Kan ff känna av mattheten men inte lika mkt.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2