Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

Kollar på : För varenda unge. Börjar gråta.... Lider så med barnen som mår så dåligt....

• Helen C
    min lukas skrev 2010-05-02 21:41:46 följande:
    Det är helt fruktansvärt!!! Inslaget om kvinnor i var det Bangladesh som födde hemma var horribelt. 50% av alla kvinnor som föder hemma dog. Ofattbart!!!
    ja det e helt sjuk. Och för att ta ut moderkakan tar dom in hela handen för att ta ut den... aj aj aj säger jag.... Lider så med dom som bor sådär och inte kan få den hjälp dom behöver....
  • Helen C

Nähä tjejer... Nu ska jag ta och lägga mig.... Man vet aldrig när barnen vaknar imorgon....
    Natti natti

• Helen C

God morgon...
    Sovit dåligt inatt, men ändå rätt ok för att vara jag=)
    Drömt hur mycke lustigt som helst inatt, de tråkiga e att jag blev misshandlad i drömmen av en kille, usch inte kul.....

Vädret e halvklart här tycker jag, blir att gå ut en sväng sen men pojkarna. Imorgon är de dagis för dom och de behövs kan jag säga=)

• Helen C

Jag har inte hört de ang mjölken, men jag dricker grön mellan mjölk alltid

• Helen C

Maddie- Va spännande. Kommer gå så bra så...

Här blir de skära upp massa honungsmelon nu till mig och barnen. Imogon ska jag nog köpa vattenmelon, det e något jag e sugen på...

• Helen C

jag måste köpa mig vattenmelon imorgon, se om den e torr eller inte....=)

Jag har gått upp 4 kg och går in i vecka 15 på onsdag....
    Jag e arbetssökande just nu.... Har sagt upp mig från de jobbet jag hade som personlig assistent

• Helen C

Välkommen hit alla nya...

Blev så sugen på ostbågar så sitter och äter de nu, inte bra, men gud så goooottttt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2