Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

yonasam skrev 2010-05-03 20:22:00 följande:
    Hello tjejer!V 15 imorrn MEN.....Fick mitt Angelsound idag och har inte lyckats hitta några hjärtljud....hittade ngt för några sekunder och sen inget...ska jag ha panik eller ??Gravsymptomen är ju kvar!?Jag är så orolig nu att jag ågrar att jag köpte skiten :(Var det inte ngn annan som hade köpt ett sånt? minns inte vem, hur var det för dig och var på magen hör du hjärtljud och hur låter det?
    Ta de lugnt.... Bebisen e inte stor nu heller.... Jag tror inte du behöver vara orolig och du fick ju höra de några sekunder. Och som jojo skrev. Bebisen rör på sig mycke oxå
  • Helen C
    Min Engla skrev 2010-05-04 08:47:40 följande:
    Hej flickor!!Oj vad det skrivs..... jag försöker vara inne en gång per dag och uppdatera mig..Tycker man jobbar alltid.....Har ni börjat med mammabyxor? Jag har ett par jeans som fortfarande passar men kan inte knäppa överta knappen och alla leggings sitter så hårt över magen. Men så tycker man att det at tidigt än, köpte mina första mammabyxor med första barnet i v 22, så man jämnför med förra grav när man var liten och smärt Någon mer som har fått super torrt och risigt hår och torra hudpartier i ansiktet? Och finnar/pliter på märkliga ställen?Kram på er!
    Ja torr i ansiktet, mest i pannan  e jag, lite jobbigt, och händerna har blivit mer torra nu, får panik....

Lycka till för er som ska göra UL idag. Maddie ligger nog där nu och glor på sin lilla krabat
  • Helen C

helt seg i hela huvudet idag, känner mig helt matt i hela kroppen. Måste åka och handla snart och sen dra till den roliga tandläkaren igen pga min Karies. Undrar va dom gör, för tandläkaren e inte min bästa vän

• Helen C
    Frogster skrev 2010-05-04 11:22:49 följande:
    Fan fan fan fan FAN!!! Han drar.... Vet varken ut eller in just nu....
    Herregud vad är de du säger.... vad händer...
  • Helen C

fy fan.... såna människor de finnt. Jag blir förbannad...

Va FL e lustig hos mig...

• Helen C

God morgon...
    Kul för er som ska på bröllop, vill med gå hehe....

Drömde inatt att min bebis sparkade sen kom lillkillen in och väckte mig, kanske sparkade på riktigt=)
    Jag känner mig totalt ogravid, mår som vanligt nu.... vill känna sparkar

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-05 10:18:20 följande:
    Jag mår helt vanligt jag med. Känner nada i magen förutom att det stramar.
    Även om man sett bebisen på UL och allting ser bra så vill man ändå känna någonting.... bara något litet=)
  • Helen C

har oxå RUL i böjan på juni... Hoppas på få hem papper snart=)

• Helen C

Man undrar verkligen om man e gravid haha... Magen växer lite, det e väl allt....

Jojo du va full plaerad du=)

• Helen C
    Jojo 85 skrev 2010-05-05 13:05:29 följande:
    Haha, ja det kan man säga inga lugna lördagar den närmaste tiden..
    Nä verkligen inte...
    Nu ska jag hämta mina två ligister så nu blir de full rulle=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2