Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

God kväll tjejer..
    Varit uppe i Borgholm på Öland och kollat på crusing med några vänner, sen varit ute och ätit, mycke trevligt måste jag säga....

Magen e jätte svullen på kvällen, och morgonen e den hälften så stor....
    Min bebis har varit lugn nu och vill inte göra någonting ifrå sig.....

• Helen C
    Zazz82 skrev 2010-05-23 09:51:14 följande:
    Jag har också min dotter VARANNAN vecka. De är bra att pappan till henne finns. Hade blivit as jobbigt annars efter som jag bli ensam med bebisen sen också. Funderar riktigt mycket över det. Orolig för att jag inte ska palla.. Men det gör man väl ändå? hmm Värst är det om jag skulle bli sjuk alltså super dålig typ kräk sjukan eller hög hög feber.. Har ingen som kan av lasta mig vid sådana tillfällen. *skraj*
    Ja du e ju helt ensam oxå, så jag förstår in reaktion. Men jag har ju en ny sambo så jag får ju den hjälp jag behöver av honom om man skulle bli sjuk....
    Men det e jobbigt när man kanske blir sjuk och såna grejer... Men du e stark, de har vi ju märkt så du kommer klara detta galant......
  • Helen C

Är de fler som tycker det e jobbigt att hänga upp tvätt eller ta ner. Jag får sätta mig emellanåt för det e så jobbigt... Hallå liksom för och hänga tvätt haha

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-23 12:27:04 följande:
    Jag blir jättelätt orkeslös! Och andfådd! Stod och stekte köttfärs förut, fick sätta mig ner för jag blev alldeles matt!
     Ja och nu e de varmt oxå så allting blir extra jobbigt...
  • Helen C

Sitter och tänker på barnvagn.... När ska man beställa och vad ska man ha för någon?? Jag vill ha en trehjuling, men ändå väldigt stabil. Vill ha både Ligg och sitt...
    Är Urban Jungle bra????+

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-23 20:04:09 följande:
    Vi har bestämt oss för en Phil & Teds Fcik ju ett tips av ngn här, minns inte vem, om en tysk sida på internet där man kan få mkt billigare vagnar. mypram.de. Men vi kommer inte köpa förrän efter rutin ul om allt ser bra ut.
    Ja dom e fina. Men tänker på liggdelen där. Kommer du se bebisen när du kör eller ?? För de vill jag göra,
  • Helen C

Fan inte lätt alltså med vagnar... Finns ju en djungel ju

• Helen C

Kanske funderar på en Teutonia spirit S3

• Helen C

Måste fråga...
    Den tyska sidan om barnvagnar.... Är de fraktfritt??? Jag och tyska???
    Vi ska beställa en vagn därifrån sen efter UL..

Va inne på babyporffsen idag och kollade på samma vagn. Skiljer 2 tusen om man jämför med den tyska sidan...

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-24 18:24:20 följande:
    Japp, om du beställer för över 500 euro är det fraktfritt Ja visst e de skillnad? Jag kommer utan tvekan beställa där
    mmmm de ska vi med göra....
    Att de kan skilja så mkt ändå
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2