• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Helen: Skönt att det sag bra ut, det är jätteobehaglit att upptäcka att man blöder. Gjorde det ofta i min förra graviditet även fast det oftast är ofarligt sa blir man ju rädd. Jättebra att du akte in och fick bekräftat att allt är bra,

• Hedi

Chanell: Min man ska bygga en sandär säng man hakar pa sin egna. Tycker de verkar jättepraktiska, ligger jättenära men ända i sin egen säng. Om Emmie dessutom skulle komma in sa behöver jag inte oroa mig över att Emmie sparkar i sömnen . Inte för att hon brukar sova hos oss men det händer.

• Hedi

Missch: När man har tre barn behöver man ju nästan en större bil, en mindre buss. Vi kommer lämna tillbaka varan bmw kombi nu för vi tycker det är för dyrt att ha den. Vi kommer bara ha varan lilla Yaris. Funderar nästan pa att köpa en Mclaren som har en mjuklift. De vagnarna tar ju otroligt lite plats. Sen sa far maken lana med sig bilar hem fran jobbet pa helgerna sa vi slipper trängas.

• Hedi
    Marinero skrev 2010-05-06 11:43:33 följande:
    Ja det gör hon. Vi har ett extrarum men det är massa annan skit där så hon sover hos oss ff
    ah ok! hon är ju inte ens 1 ar heller. Fick för mig att hon var född 08:a precis som Emmie.
  • Hedi

När vi fick Emmie bodde vi i en tva, vi köpte en fyra när hon var 1 ar och 4 manader. Det var först da hon fick ett eget rum, men det var väldigt skönt vill jag lova. Att kunna ligga och prata i sängen utan att behöva viska .

Jag känner lite som ett tryck ibland, tror att det är den lilla men vagar inte säga helt säkert att det är han som haller pa.

• Hedi
    Marinero skrev 2010-05-06 18:24:41 följande:
    Vi är oxå inne på Phil&Ted Eller det har vi bestämt rättare sagt. Enda jag inte vet är om vi ska satsa på sport eller vibe! Har hört att många hellre föredrar sporten! Svårt! Själv tyckker jag viben känns mkt skönare!
    Vad är skillnaden pa dom? jag är ocksa lite intresserad om vi nu ska ha nagon vagn.
  • Hedi

Chanell: Tack för infon, jag tycker det är en djungel . Det ända jag har hört är att Vibe är den ända vagnen som skall ga och fälla ihop när syskonsitsen är monterad.

Rosen: Usch vilken bitch , men kul att dina föräldrar blir glada.

• Hedi

Frogster: Jag vet inte var exkat är det du har ont. Min foglossning brukar sitta i blygdbenet.

Popocorn: Usch jobbigt, jag har ocksa en jättejobig huvudvärk idag. Läntar tills Emmie ska sova middag.

• Hedi

Vad är det man far ta mot huvudvärk när man är gravid, paracetamol?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2