Inlägg från: sebbe123 |Visa alla inlägg
  • sebbe123

BF November,2010 DEL 2

MammaD: Tycker absolut att du ska ¨åka in och kräva hjälp, nu måste det väl vara nog ingen människa orkar må som du har gjort hur länge som helst.
    Hoppas verkligen du får hjälp nu. Kram

Nu ska här lagas mat.

• sebbe123

Saraia: å vad spännande lycka till Glad

MammaD: Lycka till nu!!!!

Det känns som det börjar hända lite grejer för många i tråden nu, spännande.

Själv har jag två sjuka barn här hemma och så typiskt nu när dom har höstlov också, kommer nog bli en lång och dryg vecka med bråkiga barn.
    Och jag har så dåligt tålamod nu känner mig som världens värsta mamma som skriker och har mig Rynkar på näsan
    Men ibland är dom helt omöjliga.

• sebbe123
    Rosen skrev 2010-11-01 23:39:11 följande:
    har haft 3-4 värkar nu den sista timmen så jag börjar bli lite nervös nu att det ska sätta igång.. usch jag vill inte haha
    Hoppas det blir bebis inatt nu då Baby
  • sebbe123

Rosen grattis igen,  hoppas att hjärtrytmen r normal tills imorgon så ni får åka hem.

popcorn: beklagar sorgen {#emotions_dlg.flower}

Här hemma har det varit en lugn dag, barnen är ju inte riktigt krya så det blir lite drygt och trist.
    Har iallafall varit iväg en sväng och fått på nya vinterddäck på bilen, fy så dyrt det ska va, men nu åke man nog lite säkrare i vinter.
    Funderade på om jag ska ringa till sjukgymnasten imorgon och höra om dom hade någon tensmaskin för uthyrning, denna värken i ryggen börjar bli riktigt jobbig nu.
    Var dit tidigare i höst pga. foglossningen och då nämde hon att det skulle finnas tens där.
    Någon som har testat, hjälper det nått?

• sebbe123

Rosen: Så skönt att ni får åka hem imorgon.

Kwackie: Åh vad spännande hoppas det drar igång ordentligt nu.

Popcorn: Låter läskigt det där med HF, vila mycket nu så hoppas vi att proverna är bättre på fredag.

Sitter här med en kopp hallonbladste nu innan det blir läggdax, imorgon står det besök hos BM på shemat, alltid lika spänande Glad

• sebbe123

Kwackie: Jätte stort grattis {#emotions_dlg.flower}

MammaD: Äntligen är hon här, stort grattis.

Har varit en tur till BM idag, och nu ligger bebis långt ner och är ruckbar, så hon trodde inte att det skulle dröja många veckor till, speciellt då min förra son är född i vecka 37
    Sen fick jag också svar på att jag kan ringa ambulans när det startar, om det nu drar igång när gubben är i norge på jobb, har ju ingen direkt som kan köra mig och hon tyckte inte att jag ska köra själv.
    Känns lite lugnande, har varit lite orolig över det ett tag nu, vi bor ju ute på landet och har 8mil till fl.
    Barnvakt har vi.

• sebbe123

Uppdaterar med en lite suddig bild, magen börjar sjunka nu iallafall.
    V 37( 36+1) , hoppas verkligen att bebis kunde komma som storebror gjorde han föddes i v37+0 och då är det ju inte så länge kvar, men sån tur har man väl inte Drömmer

Grattis till sarais {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2