BF November,2010 DEL 2
Jag har mått väldigt dåligt, vilket har varit en stor skillnad från förra graviditeten. I dag går jag in i vecka 25 och är ännu 0,5 kg under min inskrivningsvikt. Trött har jag varit och 0 sexlust (då jag läser ni skrivit om det ,-) ) Meen man offrar väl sig för husfriden
Vad som ändå skiljer som mest tycker jag är att denna gång så flyger bara tiden i väg. Med Tilde så läste jag mycket, skrev ner vecka för vecka hur jag mådde, fotade magen varje vecka osv osv. INGEN tid för sånt nu. Dels har man en tre-åring som klättrar på väggarna, dels heltidsjobb och dels husbygge. Dessutom har vi en stor hund som kräver sin beskärda del.. Mest saknar jag att kunna slänga mig på soffan när den andan faller på.. Men inte vill jag klaga heller - längtar verkligen efter det lilla pyret!
O tiden rusar iväg. Fattar inte att det bara är 4 mån kvar nu. Nyss så stod jag där med det där testet å undrade hur detta kunde vara möjligt??? (ja det kom som en liten chock) Räknar faktiskt att även detta barn anländer tidigare. Men gärna att den kommer i nov!
Har ni också mkt 3-års trots? Ibland blir man bara helt totalt slut av dessa humörsvängningar som de har. Ena stunden så söt o go, sedan som en riktig huligan. Lillebror får ta endel, längtar tills han kan göra igen.
Blivande mannen är iväg å fiskar å grillar. Är själv helt slut efter att gått upp 5 imorse å jobbat. Läggningen ikväll var lagom jobbig när Milo sprang in å störde hela tiden.....suck...men men de somnade till slut: SKa hälla upp chips i skålen nu å lägga mig i soffan å se om det är nåt vettigt på tv!
Ha en fin kväll alla vackra mammor/blivande mammor