Frogster skrev 2010-11-03 21:05:11 följande:
100% gnäll....
Är jag bara löjlig som tycker att vissa människor borde vilja engagera sig i Jespers liv?!
Känner mig så jäkla ledsen och besviken och tårarna bara rinner.
Har precis pratat med min mamma. Ännu en gång så bangar hon att komma hit trots att hon lovat och pratat om det i flera dagar!
Min son är för jösse namn snart 6 veckor gammal! Min mor bor inte alls många mil bort och är pensionär med massor av tid!
Varför finns där hela tiden massa undanflykter? Varför vill hon inte ens träffa honom?
Min bror fick barn 10 dagar innan Jesper kom. Hela min släkt var emot den graviditeten från allra första början!
Men ändå så träffar hon lilla Jennie åtminstone en gång i veckan! Varför kan hon då inte träffa Jesper som hon trots allt varit väldigt positivt inställd till enda sen hon fick veta att jag var gravid?
Fattar inte vad jag har gjort för fel.... Eller är han bara inte värd mer?
Till Jennie har hon lagt åtskilliga timmar på att sticka jättefina kläder! Och Jesper kan hon inte ens anstränga sig och träffa...
När jag pratat med henne har hon pratat mycket om Jennie... Hon är så fin, söt och rar.... Ja, det är hon verkligen! En underbar liten tjej på alla sätt och vis!
Men varför saknar hon intresse för att ens ta reda på hur Jesper ser ut?!
Det gör så sjukt ont att hon gör på det viset.
Missunnar då rakt inte min bror den uppmärksamhet som hans flicka får! Jag bara saknar att Jesper inte får NÅN uppmärksamhet...
Kom på en fika och säg hej liksom... Det behöver inte vara mer avancerat än så!
Jag kräver liksom ingening mer än lite tid och det är inte ens för min egna skull jag vill ha den utan för grabbens skull....
du överreagerar inte alls! klart att det känns som ni blivit totalt svikna o överkörda! fyy så himla taskigt! vet faktiskt inte vad jag ska säga! tycker din mamma ska tänka om rejält! har du konfronterat henne??