• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-11-07 21:53:58 följande:
    Vår lilla gofisa 17 dagar idag Storebror har två skrattgropar i kinderna. Agnes har iallafall en har vi sett

åååh va söt hon är
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Annizsj

Kicki- det kommer gå bra ska du se. Jobbigaste är ju innan man fått några rutiner. Går theo på förskolan nåt eller hur var det?

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Hedi

Kicki: Men gud sa sööööt hon är! hade ni nagot namn än?

Sebbe: Det var en kanonkula men en fin sadan. Där ligger man i lä .

• sunflower79

popcorn; tro det eller ej men jag är inte trött på att vara gravid hihi.. såklart vore ju det bästa att få ta nästa steg o få ut den lill* som man är nyfiken på! men för mig får den gärna vara kvar nån vecka eller två till =) (bf 25 nov)

tack alla för tipsen på kisskydd o lakan! ska bege mig till ikea o babyland i veckan

sebbe; vilken härlig mage!! jag ligger verkligen i lä! alla blir chockade när de ser min mage o jag säger att jag har bf om drygt 2 veckor! ska se om jag kan lägga ut den senast tagna..

kikki; guuuud vilken sötnos.. skrattgropen ser man klart o tydligt =)

• Rosen

saria: stort grattis

sebbe: vilken fin mage o vad stor den e! vad har du för sf-mått?

kicki: söööööööööt

jag har nackspärr till tusen, blir att ringa vc i morgon! 
    min plutt e 5 dagar gammal nu o det går ganska bra här hemma med honom. han bökar en del på nätterna men så länge han inte gallskriker så e jag nöjd han äter jättemycket på nätterna.
    sen vet jag inte vad det e men han bajsar grymt mycket, onormalt mycket. jag bytar bajsblöja ca 1-2 ggr i timmen på honom o han e alldeles röd i rumpan stackarn..... så fort jag sätter på en ny blöja så bajsar han o jag måste byta direkt när han bajsat ju....
    fortsätter han så här så kommer han fräta i sönder rumpan

• sunflower79
    Rosen skrev 2010-11-07 22:46:55 följande:
    jag har nackspärr till tusen, blir att ringa vc i morgon! 
    min plutt e 5 dagar gammal nu o det går ganska bra här hemma med honom. han bökar en del på nätterna men så länge han inte gallskriker så e jag nöjd han äter jättemycket på nätterna.
    sen vet jag inte vad det e men han bajsar grymt mycket, onormalt mycket. jag bytar bajsblöja ca 1-2 ggr i timmen på honom o han e alldeles röd i rumpan stackarn..... så fort jag sätter på en ny blöja så bajsar han o jag måste byta direkt när han bajsat ju....
    fortsätter han så här så kommer han fräta i sönder rumpan
    men stackars liten! du får ringa bvc imorgon.. hoppas det inte är nåt allvarligt!
  • Hedi

Har nog aldrig lagt upp nagon magbild, men här kommer en fran v40 .
  • Rosen
    sunflower79 skrev 2010-11-07 22:48:49 följande:
    men stackars liten! du får ringa bvc imorgon.. hoppas det inte är nåt allvarligt!
    vet inte om det e för att jag har ätit värktabletter varje dag så kanske det gått över i min mjölk som gör att han blir så dålig i magen?

hedi: guuud vilken fin liten mage!
  • Mita75

Tittar på Hedis fina mage och inser att man själv förvandlats till valross... Tungan ute 
    nu får det vara nog!! kom uuuuuuuuuuut!

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 ♥ ♥ bf 10/11-10 ♥ ♥
  • Mita75

Rosen - stackars liten.. måste vara jobbigt.. för er båda! Du får uppdatera oss imorgon vad dom säger på BVC för det låter ju verkligen mycket och ofta för honom...

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 ♥ ♥ bf 10/11-10 ♥ ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2