BF November,2010 DEL 2
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-08 23:14:09 följande:
Sunflower: Han eller du ska föra fingrarna bakåt ändtarmen alltså bak mot ryggen, jag kommer inte alls runt huvudet alls om jag skulle följa upp mot min navel för hans huvud tar i då.. "Följ" bara kanalen eller ingången hehe så känner du bebisen :) Libragirl, vad kul att ha någon som fått som jag. Tycker det är jätte läskigt att vänta en kille jag menar snopp och allt och inga mer rosa klänningar och hello kitty saker till en bebis haha.. Känner ändå en spänning och hur kul det ska bli att få köpa coola killkläder och undra om han är lik sina syskon och sin syster som har isblåa ögon och världens krullhår eller kommer han få guldbruna ögon som jag.. Men din nr 1 och 3 låter ju faktiskt ganska lika varandra, det kanske stämmer som dom säger..
Är det någon av er som har haft problem med att få ut moderkakan efter förlossningen? Jag har aldrig fått ut mina någonsin genom någon såkallad värk eller krystning utan dom har fått söva ner mig två gånger i samband med uterus massage och sist så var jag nära inpå vansinnig eftersom dom tidigare gånger så har jag inte fått hålla om mina barn då jag spände mig för mycket av att bm satt med hela sin tyngd och masserade magen en minut efter förlossningarna så¨denna gång bad jag dom visa mig hur jag skulle göra ist, jag krystade utan att känna nåot men höll på för kung och fosterland och sen hittade jag med hjälp av bm livmodern som jag masserade och till slut kom bm och lugnt masserade och vips så kom den ut.. Hatar att det blir så jämt och vill inte få det igen vilket står i min journal..
Åh dessa eftervärkar man får sen usch dom kommer jag inte se fram emot :/