Inlägg från: Maddie72 |Visa alla inlägg
  • Maddie72

BF November,2010 DEL 2

Regn och rusk i Kalmar. Varit på IKEA och kollat runt lite med sonen, syrran min oc hennes familj. Lunch där och sedan handlat mat på Maxi. Oj oj, man känner att det är mycket mage nu alltså. Ryggen håller på att gå av känns det som. Att vara igång så många timmar och gå, gå, gå är ju rena tortyren. Har 23 dagar kvar nu. Man undrar ju verkligen när det ska ske. Visst är det spännande, tjejer??!

• Maddie72

Helen -  wow är det bara 2 veckor kvar för dig? Då är det nära. Det är säkert vattnet som är på G. Bebis snart!!

• Maddie72

Williams mamma - Härligt att få läsa din förlossningsberättelse. Det är allitd lika tårdrypande, speciellt då man är gravid. Grattis ännu en gång!

• Maddie72

Helen - Härligt med magbilder. Jättefin mage. Den har verkligen växt.

Jag har inte lagt in en enda magbild. Kanske dags? Detta är från i tisdags då jag gick in i v 37. Har ingen nyare bild.

• Maddie72

Åhhh vilka söta bebisar ni fått. Jag är såååå avis och längtar efter min så jag håller på att slå avigt. Den är väldigt aktiv i kväll och magen den böljar så det står härliga till och en massa hickningar. Imorgon v 36+6

• Maddie72

Någon som vet när dessa 10 pappadagar kan tas ut?
    Måste de vara i ett svep?
    Måste det vara i direkt anslutning till förlossning?

Maken min har ett ganska knepigt jobb och "måste" nog kanske jobba i all fall. Kul eller hur?

• Maddie72

Vet inte om ni kommer ihåg att jag hade problem med Försäkringskassan ang min sjukskrivning och fastställandet av SGI osv?? Nu har det äntligen blivit klart 2 månader efter jag ursprungligen blev sjukskriven av min arbetsgivare. Jag har väntat på pengar så länge och  nu är det äntligen klart. Jag är sååå glad!! Lite shopping i morgon kanske... Glad Har inte handlat något till bebis ännu. Nåt måste jag ju köpa.

• Maddie72

Varit på MVC idag. Magen sjunkit betydligt. Huvudet fixera,t Sf-mått 35, Hjärtljud 148, Hb 116.

• Maddie72

Williams mamma - Sånt skit från andra ska man inte behöva ta. Speciellt inte när man är nybliven mamma igen. Man är ju så känslig just nu. Fy för de människorna. Du måste säga ifrån på skarpen, är det nåt du inte vill så säg det. Vad säger din man då? Förstår han dig? Bry dig inte om de andra.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2