Inlägg från: sunflower79 |Visa alla inlägg
  • sunflower79

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-11-10 21:23:46 följande:
    Haha ja lite otippat att två karlar vill prata om sånt, mrn va gulligt
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 20:29:54 följande:
    Hamnade här lite av misstag när jag skulle in och blogga micahs.se/ vet inte riktigt vad jag skulle säga om det handlade om min dotter men men..
    ja visst var det gulligt
  • sunflower79
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:38:57 följande:
    Kanske det, men det är konstant värk, inget som kommer och går. Absolut inte mycket, men som mensvärk ungefär.
    sådär har jag oxå vissa dagar... jag föreställer mig att det är när bäbis börjar borra sig neråt och det börjar bli trångt där nere =) o flera nerver blir lidande..
    fast om du känner obehag o nån magkänsla att det är galet så ska du kanske prata med din BM?
  • sunflower79
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:54:44 följande:
    Nja, snarare att det känns mer eller mindre. Men precis som mensvärk brukar hålla i sig, så är det jag känner. Det gör inte så ont att jag känner behov av alvedon utan är mest nyfiken på vad det kan bero på.
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:55:59 följande:
    Nej, något galet tror jag inte att det är. Är mest bara nyfiken på vad det kan vara som händer.
    ah ok.. jo man vill ju såklart veta vad som händer i kroppen, för det är ju en hel del kan man säga o det är svårt att veta när man aldrig varit med om det förut!
    men det du beskriver låter som det jag brukar uppleva oxå o då har jag fått för mig att det är nåt sånt jag skrev =)
  • sunflower79

jag fick för mig att det var tvärtom.. att de i början kallades sammandragningar o det man får mot slutet kallades förvärkar, men det spelar iofs ingen roll vad det kallas.. starkare och intensivare o ondare är de iaf mot slutet hihi

• sunflower79

jojo; ja usch de var ingen skojig dag... men fick sova lite o sen kändes det bättre =)
    nu e de färdiga här iaf!

bebis och barnen i mitt liv; såna där symptom har jag oxå... det låser sig i ljumskarna o står man upp när det händer känns det som man ska trilla bara man tar ett steg! jag har fått för mig att detta är förvärkar! först börjar det i magen som en sammandragning o magen blir stenhård sen strålar det neråt ljumskarna o ut i ryggen..  bara en föraning om vad som komma skall antar jag hua haha

caroline; nu får vi säga till din bäbis på skarpen att komma ut tycker jag!

• sunflower79

trulsa; allt är fixat utom sängen.. var klart för typ en månad sedan o jag har bf 25 nov Skäms men sen är jag lite ivrig av mig haha

bebis; din mage är så himla fiiiin!! =)

taniko; ta det lugnt haha.. du ska samla energi inte göra av med den hihi jättefin mage btw =)

helen; härligt att allt ser bra ut!!! du ska vara stolt! =)
    ja de där gratisväskorna är ju kanon! vi fick en efter föräldrautbildningen o kommer troligtvis få en på bb oxå =)

jojo; ja o sen har jag hört att en orgasm oxå är som bra massage för bäbisen och bearbetar den neråt/ut så att säga =)

rosen; guud vilken sötnos!

popcorn; håller med vad alla skrivit och mina tankar går till er ikväll!! kunde inte hålla mig från tårar då all min oro slank ur mig samtidigt!! kram till er!

• sunflower79
    Bebis050810 skrev 2010-11-11 22:45:41 följande:
    Tack!! och tack alla andra med, då blir man glad
    hoppas dock att liten söt bebis snart är utanför magen istället
    hihi såklart det kommer.. snaaart hoppas vi!!
    själv är jag inte lika pigg på att visa min mage utan kläder.. gjorde ju en gbp-operation för 2,5 år sedan och jag har gått ner över 40 kg i vikt vilket resulterat i massa överskottshud på gott o ont i detta fall.. har ju sluppit en massa nya bristningar för det har funnits hud att växa tillbaka i för bäbismagen men å andra sidan är det ännu mer kvar under själva kulan som gör att det ser lite udda ut. .men med kläder på ser den ganska fin ut Skäms kanske verkar ytligt men har ju haft en hel del issues med min kropp genom åren =)
  • sunflower79
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-11 23:47:54 följande:

Magen för en månad sen ungefär..

Ne här får vi heller inga väskor med lyx vare sig på bb/förlossninge eller mvc :( Åhh vad många som fått bebis nu, vill oxå!! Min bror gissade på denna dag att bebisen skulle komma då våran farmor skulle ha firat sin födelsedag, våran pappa och min brors bröllopsdags firas denna dag.. Kanske blir ett barn imorgon istället med födelsedatat 101112 det vore något :) Ne nu känner jag att bebis får komma när den kommer, det finns ju bara en utgång även om min dotter lite smådesperat försökte "prata" med honom att han ska komma ut och om han nu har gått vilse så kan han komma ut genom munnen??? Haha vilka ideer dom kan ha dom små liven..
    härlig mage m höstbild =)
    va underbart sagt av dottern... genom munnen! ja varför inte.. det är ju oxå en naturlig kroppsöppning! hihi logiskt på barns vis
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2