• Rosen

BF November,2010 DEL 2

här e min mage. visst e den inte så stor?!
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-07-18 22:29:12 följande:
    Den är jättefin.
    tack, men under linnet e den inte så fin
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-07-18 22:42:08 följande:
    Skitsamma, huvudsaken är att den där inne mår bra.
    ja sant
  • Rosen

hej tjejer!
    idag har jag varit hos bm o allt såg bra ut.
    hjärtljudet ligger på 145
    bt såg bra ut
    hb ligger på 115 nu så det har stigit sen jag började med järntabletterna. känner mig piggare oxå.
    sf måttet var 27 cm, precis som det ska ligga på i vecka 27
    nästa fredag ska jag göra glukosbelastning och om en vecka ska jag på 3d/4d ul på emmakliniken. ska bli jättespännande o se hur han ser ut.

jag har så hemska myrkrypningar om kvällarna att jag inte kan sitta så länge vid datorn, jättejobbigt....

angående efter förlossningen o om jag vill stanna beror lite på hur jag mår o vad jag känner för just då. jag tar det som det kommer, har inga speciella tankar om det just nu.

• Rosen
    Marinero skrev 2010-07-26 23:06:42 följande:
    Va kul att få tjuvkika på bebisen igen

Ang hjärtljud så tror jag inte på det men alltid såklart kul att spekulera Nu har de ju stämt båda ggrna men vet många det inte alls stämt på.
    båda mina andra graviditeter har hjärtljuden legat på runt 144 hela tiden o nu ligger det på 145 och det e pojkar hela högen
  • Rosen
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-07-28 14:12:16 följande:
    Åh tänk, vecka 27 imorgon... 26+0, vart tar tiden vägen?
    då e du exakt en vecka efter mig. jag går in i vecka 28 i morgon
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-08-01 13:21:49 följande:
    Hej tjejer, nu är vi hemma igen och allt såg bra ut.
    Bm hittade hjärtljudet efter att ha letat ett bra tag och ultraljudet såg bra ut det med, bebben rörde ppå sig bra trots att jag inte kände så mkt. Kände desto mer när vi satt i bilen på väg hem.
    En häftig grej som hände när vi låg i förrummet med ctg hörde vi från andra sidan väggen en tjej som födde sitt barn...först ett dödsvrål sen det härliga ljudet av barnskrik. *längtar*
    skönt att höra
    kan tänka mig du längtade efter din lilla extra mycket när du hörde barnskrik där
  • Rosen
    Kinne79 skrev 2010-08-01 22:13:59 följande:

Första gången jag lägger upp en bild på fl, hoppas det funkar.

Så här ser våran vagn ut. En Brio happy, köpt på blocket men sprillans ny då de skulle få tvillingar. Sittdelen är helsvart. Vi fick den för 4500kr.
    den var jättesnygg
  • Rosen

i morgon kl 10.30 ska vi vara på 3d/4d ul igen. ska bli så spännande

• Rosen
    Kinne79 skrev 2010-08-01 22:40:55 följande:
    Tack! Åh, vad spännande. Är lite sugen själv på att göra det, men är så långt att åka.
    vart bor du?
    tyvärr e det ju ganska dyrt oxå.

williams mamma: skitfin mage!  helt lagom stor!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2