BF November,2010 DEL 2
Kanske bara är om bebisen har ont i magen men tex choklad, starka kryddor, mjölkprodukter, baljväxter m.m
Kanske bara är om bebisen har ont i magen men tex choklad, starka kryddor, mjölkprodukter, baljväxter m.m
Ja, det är inte lätt att vara man i ett hem fullt av kvinnor. 
I kväll ska vi gå ut och fira att min man har bytt jobb. Är det standard att restauranger har alkoholfritt vin?
Imorgon ska vi ha kräftskiva här hemma, för visst får jag äta kräftor?
Kicki- Fin mage. När brukar bristningar dyka upp?
Min mage har inte växt nånting på snart 3 veckor är det normalt?
Pausar lite framför datorn. Ska ha kräftskiva ikväll och har redan börjat med förberedelserna, men blir så lätt trött och anfådd så min man får göra det mesta. Jag har iaf lyckats förbereda paj och gjort pannacotta och vad han har gjort vill jag inte ens tänka på.
Vi brukar alltid dela upp sysslorna så lika det går när vi ska ha folk här och det krävs mycket förberedelser, men idag får det bli så att mannen springer som en tok och jag får pausa då och då. Misstänker att det är jag som står för servicen ikväll iom att jag är nykter, brukar vara en väldigt bra värdinna tills jag blir full, sen får gästerna oftast klara sig bäst dom vill
Vi har redan börjat fundera på det här med jul. Tror ni man skulle orka ha julen hemma? Isåfall blir det bara juldagen och släkten får fixa med all mat, men man vill ju pynta orkar man det?
Chanelll- Åh, vad tråkigt, men samtidigt skönt att veta att hennes lidande är över.
taniko- Vi har köpt en sån vagn, hittade den på blocket. bild finns längre bak i tråden, vi har en svart+grå.