BF November,2010 DEL 2
Ja, släkten är lite utspridd, fast i Göteborg ska vi hälsa på kompisar och då är vi ju nära Ullared så tänkte passa på. Vi ska dit på sön. Prag blir helgen efter och där bor ingen vi känner
Ja, släkten är lite utspridd, fast i Göteborg ska vi hälsa på kompisar och då är vi ju nära Ullared så tänkte passa på. Vi ska dit på sön. Prag blir helgen efter och där bor ingen vi känner
140 slag/min. Exakt samma som Olivia Blir ju lite avis på er som har män som jobbar borta, skönt att vara själv ibland. 
Man har ju det bästa av båda världarna par och singel (ja inte att man är ute och raggar) men man kan ju vara massor med vänner, ägna sig hejdlöst åt intressen m.m när mannen är borta. Kanske är jobbigare när man är mamma, men hur det är vet ju inte jag än, så jag ser ju bara det glamorösa i att vara själv ofta.
Min karl är ju hemma runt 17 varje dag + hela helgerna. Tur att han spelar golf ibland 
Ser att ni pratat endel vagnar, tycker det är skitjobbigt att bestämma sig. Dagens idé är att vi ska försöka hitta en liggvagn med fasta hjul på blocket och sedan i sommar leta efter en sittvagn men snurrhjul. Men det är svårt att hitta bara liggvagn på blocket, oftast är det både ligg och sitt.
Nu har jag börjat få ont i svanskotan, är det början på foglossning eller bara att jag sitter för mycket?
Gör inte superont och jag ska inte gnälla iom att jag inte haft några krämpor alls första halvan av graviditeten.
Jag känner fortfarande inte av bebisen i magen och idag är jag i v 20+0, undrar verkligen när jag ska börja känna.
MissCh- Attans, foglossning alltså, hoppas inte att den blir värre, just nu kan jag fungera som normalt bara att det gör lite ont ibland.
kicki08- Hoppas inte heller att det blir värre än så här, just nu gör det bara ont, men jag kan göra allt jag vill, jag går mycket om dagarna, men det blir ändå inte samma som när jag jobbar.
Vi har inte kollat könsul. Men på rul sa hon att det var en flicka, vi får se om det stämmer, kommer inte göra könsul för att kolla (tror jag)
Chanell- Moderkakan ligger i framvägg, vet att det tar längre tid då, men blir ju ändå sugen på att känna snart. Tycker inte att jag känt något fladder heller.
Idag ska vi iväg till Göteborg, passade på att kolla på blocket, hittade en fin vagn som vi ska titta på 3000kr och då är sittdelen inte ens använd. En brio-09 jag hoppas verkligen att den är fin, för tycker det är lite jobbigt att kolla runt på blocket och i Dalarna där vi bor är det så sällan det kommer ut något bra.
Kikar in en sväng. Är fortfarande på resande fot, så blir lite dåligt med skrivandet. Men försöker läsa allt.
Tyvärr såldes vagnen i Göteborg till någon som hann dit innan oss. Men på torsdag ska vi iväg till Skövde och förhoppningsvis köpa en vagn där som jag hittade på blocket. Hon som sålde vagnen var på semester tills tors, så jag hoppas att ingen hinner före. Det är en enligt annonsen oanvänd Brio vagn vi ska titta på. Finns det folk som köper vagnar och sedan inte använder? Eller ska man anta att det är stöldgods, för då känns det inte så kul att köpa. Men kan inte vara lätt att knycka både ligg och sittdel.
Popcornplaya- Kul med bröllop. Hoppas du vill lägga in lite bilder sedan, är alltid kul att se brudklänningar.
Grattis till körkortet MammaDeborah 
Chanell- Kul med en till tjej. 
Ska krypa i säng nu, imorgon bär det av till Prag över helgen och efter det ska vi till mannens släkts lantställe så då blir jag utan internet i ett tag. Hoppas det finns massor att läsa när jag dyker upp igen.
Idag blev vi med barnvagn, skönt att ha det klart så man slipper kolla blocket stup i kvarten. Vi lyckades få en sprillans ny brio med lappar kvar tom. Vi betalade 4500kr för den så det blev några tusen billigare. De hade tydligen köpt vagnen innan rul, för det visade sig att dom skulle få tvillingar.
Frogster- Vad roligt att läsa att det har löst sig mellan dig och bebisens pappa.
Bebis- Måste varit en väldigt jobbig bilresa till förlossningen. Skönt att det inte var någon fara.
Är hemma från Prag, skulle egentligen stannat på mannens släkts lantställe i ett par dagar, men verkar som det skulle bli dåligt väder så vi åkte hem istället. Prag var superfint och jag har gått hela dagarna, kunde turista precis som vanligt, skönt. Det enda som jag gjorde annorlunda var att jag valde hissen upp i en hög kyrkklocka istället för att gå upp och så gick vi hem och vilade på hotellet i 2 timmar för att kunna lägga benen högt.
Har börjat bli lite stel på höger sida när jag vaknar, men när jag har gått en liten stund så känns allt som vanligt. Känner också en annorlunda känsla i underlivet ibland, det liksom nyper lite.
Jag tror att jag kände sparkar i går. Kändes som att en bubbla sprack, kan det ha varit en spark/buff? Eller hur ska det kännas?
Vad tråkigt att läsa att ni känner er tjocka och fula. Är helt hundra på att ni är jättefina allihop.
Men vet ändå hur det tär på humöret att inte trivas med sig själv. Vi får hålla liv i tråden efter våra bebisar är här och stötta varandra till drömkropparna.
Min man är toppen, ställer upp i alla väder, både nu och innan graviditeten. (Däremot skulle nog jag kunna vara snällare ibland) Är inte orolig för att det kommer bli orättvist i uppdelningen kring barnet, men man vet ju aldrig.