Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-07-06 22:07:35 följande:
    Filt fick jag där iaf. Eller ja, man fick låna filt. Men vet inte om det är så på alla sjukhus.
    Är lite fjompig och har tänkt sova med filten i våran säng så att det luktar mamma och pappa om den.
  • Kinne79

Hoppsan, igår var jag väldigt hormonell och rastlös, hade varit hemma själv hela dagen och när maken kom hem efter att ha tittat på vm-matchen hos en kompis blev jag arg för ingenting. Gapade och skrek och maken bara står tyst och låter mig hållas. Efter 10 minuter var jag klar. Han kom hem nyss efter att ha spelat golf direkt efter jobbet, med en blombukett och en påse godis. Skäms Haha, kan ju inte gnälla på han (just nu) borde ju vara han som får saker som står ut med mig. Glad

• Kinne79
    Annizsj- Jag tror ju jag väntar en tjej och jag har inte mått illa alls, bara kväljningar när jag borstar tänderna ibland. Det kommer någon finne ibland och håret är torrt (de säger ju att flickorna stjäl mammans skönhet) Känner mig mestadels väldigt ogravid.
  • Kinne79
    Sassa82- Din sambo får gosa lite extra med henne när bebisen kommer så att hon förstår att han tycker om henne. Det kommer säkert gå jättebra.
  • Kinne79

Helen C- Grattis på födelsedagen.

Rosen- Jag har krypningar då och då på kvällarna. Oftare nu när jag är gravid, men har haft det innan också.

Chanell- Tack för påminnelsen. Måste man ha det där moderskapsbeviset först?

• Kinne79

Rosen- Om jag orkar så brukar jag gå ut och gå. Annars rör jag mig lite här hemma. Brukar bli lite bättre då.

• Kinne79
    Rosen skrev 2010-07-07 22:22:53 följande:
    jag vill oxå vara f-ledig nu!! tänk om man kunde vara hemma redan nu, va härligt det hade varit
    Jag har varit hemma i drygt 2 v av 7 nu och det är redan lite drygt. Alla andra jobbar, så dagarna är sega. Blir ju bättre när man är hemma med bebisen. Ska ju vara hemma drygt 5 veckor innan Bf också får se hur det går.
  • Kinne79

Jojo 85- Jag har blivit flyttat till 2 dec, vilken dag vart du flyttad till?

• Kinne79

Här känner jag fortfarande inte av bebisen, men det kommer väl.

Just nu står jag på +1,5kg så det är jag nöjd med, hade lite för mycket innan så är bara skönt att inte gå upp för mycket, men det är ju inte över än, snart står väl vågen på +30kg Oskyldig

I helgen ska jag åka och gosa med mina syskonbarn, ska bli mysig.

• Kinne79

Jag ska också lyssna på hjärtat imorgon. Direkt efter ger vi oss av på en roadtrip, ska till Hjo, Göteborg, Ullared, Hjo, Lidköping, Kinnekulle, Flyger till Prag sedan bil igen till Nacka och så avslutar vi trippen på Lidingö innan vi far hem till Dalarna igen. Vi blir borta i ca 3 veckor, ska bli skönt att komma hemifrån men lite tråkigt att åka så mycket bil. Kommer nog titta till er då och då.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2