Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

den e väl 19+6 som man gått halva tiden väl???? så de har jag på lördag..... Men känner att de kan nog gå rätt sakta nu. Dessa 20 veckor har ju gått himla fort, så de borde gå sakta nu, men de vill inte jag.....

Haft en mysig dag som vanligt... Varit ute och spelat fotboll, barnen har fått mc-donalds, sen åkte vi upp till sambon så då åt jag lite där och sen mös jag bara i solen och pojkarna lekte, så kom hem för bara en timme sen....

Imorgon är de dagis för dom. och om 7 timmar och 45 min fyller lillkillen 3 år... 03.00 föddes han och vägde 3575 och 51 lång... Förlossningen tog 3½ timme från första värk...

• Helen C

När man har moderkakan i framvägg så känner du senare. Brukar va runt vecka 22 kanske. Jag har aldrig haft i framvägg. Men vet Rosen har de och hon e i vecka 22 och inte känt något än

• Helen C

jag blir stenhård av niferex.... Inte kul och ta i för kung och fosterland och ut kommer en mini mini harplutt som man kämpat järnet för haha

• Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-14 21:04:00 följande:
    Då antar jag att ja gjort halva tiden idag, är i V. 19+6 ! :)
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    ja man går ju 39+6 så då har du 20 veckor kvar=)
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-14 21:09:16 följande:
    Yaaay ! =)
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    Går fort=)
  • Helen C
    Sebbe123
    Jag va på inskrivning vecka 13 och sa att jag såg prickar, hon sa då ta en järntablett varannan dag.. Har dock inte börjat med dom än, så ta varannan dag till och börja med....
  • Helen C

Gör de.... Tror man börjar annars i vecka 20 att ta dom

• Helen C

God morgon tjejer...
    Idag fyller grabben 3 år. Tänk va 3 år har gått fort....Helt sjukt.... Har 3 år mellan barnen så det e skönt tycker jag....

Imorgon blir de kalas för hela slanten. Nu blir de en tur till dagis....

• Helen C
    Taniko- Usch låter inge vidare de där... Jobbigt när man kommit till den fasen, men hoppas att ni kan lösa de till de bästa....

Jag har alltid kännt små buffar när jag suttit still... Idag i affären tror jag hon drog foten eller nått långt ner längs magen, kändes lite obehagligt, som vanligt när hon gör så=) Busig litten kicka därinne

Solen sken imorse, men nu är de regn. E trött idag. sovit grymt dåligt inatt.... 

Ikväll ska barnen och jag göra jordgubbstårta tills imorgon. Den blir extra god när den får stå en stund... Sen har vi beställt en byggare bob tårta med jordgubbsmousse *mums*

Albin tackar för alla Grattis
  • Helen C
    Hedi- Min lilla kille fyller 3 år idag... Så vi ska fira honom ordentligt med kalas imorgon....

Vilat en stund nu, och de va såååå skönt, men vill bara sova mer. Synd att man inte e en sån som somnar direkt så fort man lägger huvudet på kudden. Jag e en vridare
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2