Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Chanelll- Grattis till lyckat UL....Kul datum oxå=)

Idag har jag en som lever loppan därinne och man njuter verkligen för fulla muggar.....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-06-10 18:12:00 följande:
    Tack Längtar till jag känner mer! Än så länge är det bara bubbel, bortsett fr igår
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
    De kommer när man minst anar de....
  • Helen C
    Rosen- Det e riktigt jobbigt att inte ens kunna stå och prata med någon förens man vill ha en stol och sätta sig på....
    Måste kännas frustrerande att ha moderkakan i framvägg, man vill känna när alla andra känner=)

Chanelll- Gud va kul..... Äntligen hihi
  • Helen C

Vi får inte heller ta med syskon. Så står de på UL lappen man får hem, för dom kan störa under tiden som dom försöker mäta barnet

• Helen C

Det e ju skönt när det e så.... Nu hade jag inte barnen hos mig ändå, men hade varit kul om dom hade varit med

• Helen C

Jag har mått relativt bra. Men det e detta med anfådden som jag har... SKIT jobbigt och lite halsbränna, men e glad att jag inte har de så starkt...

Måste säga att de känns konstigt att säga HON, när man e van vid sina pojkar....

Berättade för en kompis att vi väntade en tjej, kan säga va ingn glädje där inte.. Inge Grattis ingenting. Tror hon blev lite sur kändes de som, önskade nog att vi skulle få en pojk....Men VI e glada

• Helen C

Skulle jag ha barnen så lämnar jag dom hos min syster, hon bor precis brevid sjukhuset, och får vi lägenheten som vi vill ha så kommer vi bo granne med dom=)

• Helen C

Nä såna vänner ska man egebtligen inte ha... Man får göra allting känns de som oxå när man umgås med henne så det e inte så kul...
    Jag vet egentligen inte va hon blev, men tror hon har svårt att glädjas över någon annan som har de bra....
    Hon tror hon e perfekt och att det e hon som äger världen typ....
    Tur de finns andra vänner...

Idag kommer mina smutron... Saknat dom såååååå mycke. Imorgon ska vi åka till Ölands Djurpark, ska bli riktigt nice....

Bebisen gör sig hörd här med varje dag, speciellt nu när jag sitter vid datorn och känner hennes små buffar i nedre delen av magen på vänster sida...=)

Ang förlossning så har mina gått bra... Dock har moderkakan kommit ut sent. Tagit typ 50 min, en timme får de ta högst sen blir de Operation, så e glad att slippa de....
    Första tog 8 timmar, började med värkar. Fick ta hål på hinnan. Andra 2½ timme och började med värkar, samma ta hål på hinnan så man undrar hur detta bli

• Helen C
    PennyJenny- Gud va skönt att de va bra, men nu gäller vila vila vila, så ta de lugnt nu. *Kramar om*

Popcornplaya-
     De brukar spelar mitt i natten ibland i pojkarnas rum. Finns en bil som e väldigt känslig, och ljudet är som en backande lastbil, pojkarna vaknar inte, bara jag och e livrädd haha
  • Helen C

Har lagt in två UL från i måndags =)
    Jag har adressbok och ni som inte kommer in, säg till så fixar jag de=)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2