• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-11-12 14:01:41 följande:
    Å herregud de kan jag tänka mig Men du, går det inte över efter fl, kontakta en sjukgymnast. Mitt becken fortsatte tyvärr göra lika ont. Men efter ett besök blev det gradvis bättre och nu är det bara ryggskottet som ger sig till känna.
    Jag hoppas att det , men jag har ju hakat upp mig på att det kan bli ett problem ett bra tag efter Fl, läste det någonstans... Men jag hoppas innerligt att det går över rätt snabbt efter FL!!
  • Yoshii

Maddie : Här skrivs det så mycket så det hade jag missat.. STORT GRATTIS till bebisen !! {#emotions_dlg.flower}

• Yoshii
    Frogster skrev 2010-11-12 14:32:37 följande:
    Stort grattis Maddie!

Snabbkikat i den andra tråden och den var läskig Skäms
    Röstar för att vi fortsätter här eller startar en "egen" tråd!

Lista över när alla föddes vore kul! Gärna då med vilken v. de föddes, vikt och längd. Tycker sånt är skitkul att titta på och följa för jag blir alltid så fascinerad över vilka variationer som finns.

Vore skönt att kunna kika där istället för att behöva fråga i och med att åtminstone jag har jättesvårt att hålla isär allt Skäms
    Eller vad tycker ni andra?
    Det tycker jag låter som en bra idee!!
  • Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-11-12 15:47:39 följande:
    Känner mig lite duktig nu, har bakat 2 sorters kakor idag, dock va en av dom äckliga, cirtronlakridskakor, trodde dom skulle va goda men nääää så dom åker nog i sopen! Imorn blir det nog Biscotti mums!!
    sen har jag dammsugit hela huset och det e på 180 kvm och våttorkat golven (dock inte alla) våttorkat det nya klinkersgolvet i 2 omgångar så nu ska det väl vara byggdammfritt där, måste torka väggarna med sen.
    Nu ska jag strax börja med tacogratängen, bara golvet torkat! sen blir det fredagsmys med fam. ska spela lite spel med barnen och se på Idol. Bebis verkar inte vilja komma idag heller....
    Men vad du är hurtig då! Där ligger man i lä...

Här ska jag göra lasagne ( stavas det så) haha hjärnsläpp!

Sen ska vi med Fredags-mysa framför Idol, det är ju ett måste på en fredag!
  • Yoshii

Hej tjejor!

I dag har jag bäddat spjälsängen & vagnen i hopp om att bebis vill komma ut till oss snart.
    Det är ju bara ynka 2 dagar kvar till Bf så jag tycker att bebisen kan bjuda mig iaf 1-2 dagar!

Snart ska jag börja med middagen, och i dag blir det tomatsoppa med vitlöksbröd & en Cheesecake till efterrätt.

• Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-11-13 17:55:37 följande:
    Så mysigt! jag har oxå säng och vagn bäddad och klar sen nån vecka tillbaka men var sjutton är bebisen???
    * komsi komsi nu liten bebis *
    Ja vart är våra små bebisar?? Nu går man ju bara och väntar & det får ju tiden att gå ännu långsammare!

Magen den bara "övar och övar" men jag vill ju ha riktiga värkar!
    (
    kommer nog snart få ångra att jag sa det) Haha
  • Yoshii
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-14 12:02:58 följande:

Bebis - Aha okej :)

Love- Har 7 dagar kvar men tycker gott och väl att han är färdigjäst för länge sen nu..

Ja visst är det så.. Ju närmre Bf dagen desto segare tycker jag att tiden går
    Det är ena envisa bebisar vi har.

Det skall börjas i tid!
  • Yoshii

Hej tjejer!

BF i dag men ingen bebis Så nu får man bara fortjätta vänta.....

jag vill ju också gosa bebis! Och jag är sååå nyfiken på hur hon ser ut Hjärta

Men men inget är som väntans tider......Obestämd

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2