• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

NJsmamma skrev 2010-11-02 15:34:15 följande:
    Nej, men eller hur, tycker ju inte heller det.. höll på att bryta ihop där inne känner mig så jäkla trött och bara allmänt less på hela skiten.. Dottern kom ju i vecka 37+5 så det är ju inte helt omöjligt att den här bebisen kommer tidigare också.. vore skönt för psyket om inte annat att veta om det hänt ngt överhuvudtaget, men men!

Här har du en till som är UR less på detta nu...
    Börjar tro att bebis bosatt sig där inne & tänker INTE komma ut....

13 dagar till BF känns inte snart nog när man bara väntar & lägntar!
    kommer väl gå över de 14 dagarna med....

Depp depp.... Jag känner mig jätte larvig samtidigt!!

• Yoshii

Nej usch.. Dom där kvaddlarna har jag hört svider som getingstick!

Har inte provat dom själv & tänker inte görat heller !

• Yoshii
    Kwackie skrev 2010-11-03 18:52:32 följande:
    jaha då sitter man o räknar minuterna

17,14 satte de igång oss på huddinge - snabb utvecklande havandeskapsförgiftning, mår ganska okej men de vill inte riskera att jag blir sämre... så om några timmar har vi lillpojken här... väntar på att bardkatetern ska åka ut sen spräcker de hinnorna...

har smått molande värk var 3e minut... aja får se om jag hinner uppdatera mera sen eller om jag ligger o skriker då   ps! har inte skrivit på facebook om detta
    Ååh Lycka till!!!!!
    Så spännande Hälsa Sonny så mycket med ifrån mig & Niklas.

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Yoshii

Nu blir jag lite skraj när jag läser i tråden. Jag har också ont & är öm högt upp på magen och har haft länge,
    Kan knappt sova på nätterna & att hosta är bara att glömma det gör ruskigt ont!!

Men jag har hört att det kan vara en nerv i kläm eller dyligt... Vad tror ni?? Förvånad

• Yoshii

Grattis Zazz! Han är verkligen super söt {#emotions_dlg.flower}

Här är det 10 dagar kvar till BF & jag lägntar som en TOK efter min lilla skrutt!

• Yoshii

Du har gjort det jätte fint i vagnen Bebis!
    Älskade tummen böckerna när jag var liten, hade nästan glömt att dem fanns

Nu är det 8 dagar kvar till BF....

• Yoshii
    Saraia skrev 2010-11-07 17:05:02 följande:
    haha, jag brukar sitta o lyssna på barn-cd i bilen en lång stund efter att jag lämnat kidsen på dagis/skola innan jag upptäcker att jag nynnar på barnsånger!

Vi fick förresten vår lilla Livia i tisd morse 2/11 - hoppas alla här får snart - det är ju såååå underbart att snusa bebbe!
    Grattis till tösen! {#emotions_dlg.flower}

Börjar på alvar tro att min bebis har slagit rot där inne!
    (Har iof 8 dagar kvar till Bf men den kännslan kan inte hjälpas... )

Otålig är bara förnamnet
  • Yoshii

Kicki: Agnes är jätte söt! Maria det heter jag med i andra namn.. 
    Och skrattgropar önskade jag mig när jag var liten!

Själv så har jag haft ännu en sömnlös natt, där jag bara ligger & skruvar på mig.
    Och hur jag än ligger så är det obekvämt eller så har jag svårt att andas & hjärtat börjar skena som bara den...
    Usch inget kul alls!! Från det att ha somnat ovaggat till NOLL?

Får se om jag hinner sova något på dagen, för nu har jag inte sovit på flera nätter....

7 dagar till BF är det i dag föresten

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2