BF November,2010 DEL 2
Näe det är klart, det är ju olika det där
Hoppas att det är seriöst då bara så att hon inte kommer och lär känna dom och sen försvinner. det är ju sånt som är jobbigt.
Näe det är klart, det är ju olika det där
Hoppas att det är seriöst då bara så att hon inte kommer och lär känna dom och sen försvinner. det är ju sånt som är jobbigt.
Godmorgon tjejer. Just nu skiner solen här i Gävle. Underbar! Hoppas det fortsätter så hela dagen
Idag ska jag och Theo iväg och träffa några mammor och deras barn från FL som oxå bor här i Gävle. Ska bli mysigt att umgås lite. Sambon ska fortsätta grejja på Theos rum. Snart är det klart! Ska bli spännande att se
89 dagar kvar till BF idag. HERREGUUUD va fort tiden går
det är som ni säger, det finns INGET som går upp emot när man ligger där och nyss fått sin lilla prins eller prinsessa
Känslan är obeskrivlig
Nä men fy fasen!! Sånt där fasar jag för nu när man väntar en dotter speciellt. Orolig är man ju såklart över sina två pojkar. Men en flicka är ju lite värre känns det som... :-\
Sambon är lite lätt hysterisk redan nu när han tänker pådet
Han ska låsa in henne tills hon blir 40 säger han
hihi
Ny magbild för V 28 i galleriet. Snygga bristningar man har från förr.... :-\
Frogster: Jag brukar oxå få en konstig ilande känsla någonstans runt slidtrakten. Svårt att definiera hur det känns och vart det sitter. Men det brukar bara hålla i sig några sekunder sen är det borta. jag tror det är normalt. Bebis börjar bli lite större nu och sparkar åt olika håll
Godmorgon föresten på er
Mulet idag i Gävle. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Vad ska alla göra idag?
Chanell: Ja visst är det konstigt det där, dom sover ju inte längre bara för att dom varit uppe halva natten eller gått och lagt sig senare
Hoppas du fick sova imorse iallafall då
Annizsj: Ja när helgen kommer vill man gärna vara pigg och orka göra något. Hoppas ni får en mysig dag ändå trots trista vädret. Och att du kanske får chansen att vila en stund sen. kram
Skönt att få vara uppe en stund själv och bara vara
Blir inte SÅ ofta jag är det nuförtiden. Jag är så trött på mornarna så jag försöker sova en stund med Theo då.
Däremot på eftermiddagarna när han sover en stund blir det lite tid över
Men då är det ju oftast annat som ska fixas
börjar bli sovdags här snart för Theo med. Vette sjutton hur vi ska få in honom på en sovning om dagen bara.... :-\ Han vaknar så tidigt så det funkar bara inte..... På dagis sover dom kl 11. Och max 1½ timma. Hur ska det gå liksom? dom rättar sig väl efter barnen hoppas jag, om dom behöver sova mer.
chanell: fy fasen va hemskt det är med cancer. det är några i min nära omgivning som haft det och även dött av det nu. Och det är jäkligt skrämmande när det kommer så tätt inpå en. Och man verkligen ser hur vanligt det är. Iallafall jag blir skitskraj! Det känns som att klarar man sig från cancer så har man en jäkla tur.
Härhemma hålls det fortfarande på med Theos rum för fullt. Men nu är vi inne på att lägga golv. Det sista att göra innan vi kan städa av och inreda allt. Så nu räknar vi dagarna tills vi har ett eget sovrum iallafall för ett par månader framöver
Men det har inte direkt varit kul. Alla 4 veckors semester sambon haft har gått åt till att från morgon till kväll hålla på med rummet. Dom enda utflykter vi gjort har varit ett par dagar hit och dit till släkt. Så någon semester har vi verkligen inte haft. Och jag har varit själv med barnen från morgon till kväll. Plus att även jag hållt på iblan dpå kvällarna. Jag är mäkta slut nu kan jag säga...... fy fasen... Har ångest inför att han ska börja jobba på måndag och jag blir helt själv igen med barnen i 3 veckor till. börjar bli otymplig och är trött trött trött.
Oboy, jordens pestnatt här. vi höll på med Theos rum sent och kom isäng va 00. Theo vaknade kl 1.45 och somnade inte förrän kl 4 igen. Sen vaknade han 5.45 och var piggelin och redo för dagen. Jag var å så JÄKLA dåligt humör inatt. Hade jobbigt pirr i benen som inte ville ge med sig. Mådde kasst. Plus att jag fick veta igår kväll att pappa åkt in på sjukhuset för sin astma igen. Och så får jag höra imorse att jag var så jävla grinig inatt av sambon
Jag ville bara skrika "Ursäkta att jag glömde bort å vara sådär äckligt jävla go, glad och tacksam jämt"
BLÄÄÄÄÄ Han glömmer verkligen bort att jag är gravid ibland.
Nu ligger dom och sover medan jag sitter och tar mig en egenstund nere. behöver det känner jag,