Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Usch... jag har börjat få sammandragningar som känns lite obehagligt redan... *suck* Förra gången lät dom vänta på sig till V 30 åtminstonne. vet inte.... man är ju inte direkt lugn nu heller med en 1 åring som är överallt.
    Var på stranden idag med honom själv, tänkte jag skulle prova. Gick ju inge vidare alls... Han var ÖVERALLT och jag sprang som en dåre. Det gör jag inte om.... :-\

• kicki08

Här sparkar bebisen oxå på rejält Det är underbart att känna nu Det är något jag saknat kan jag känna nu. dom här mysiga sparkarna i magen

Ställde mig på vågen imorse och konstaterade att jag gått upp 6 kg! blääääää

• kicki08

Bevalon: Åhhh va vacker bild! Tårar här med från ännu en hormonstinn en
    blir helt sentimental av sånt där Jättegrattis

• kicki08

Hej föresten på er tjejer

Var ut på krogen en sväng igår med mina tjejkompisar. en sista sväng innan det får vara bra. Dansa av mig en sista gång
    Tyvärr hände något jäkligt tråkigt. Ett par kompisar till oss ska ha barn om tre veckor bara. Och igår var hennes kille otrogen på krogen mot henne. och berättade det samma kväll. Fy fan... Jag mår så jävla dåligt av det bara. Jag kan känna hennes lidande i hela kroppen.

• kicki08

Helen C: Nä hon var inte med ut. Dom bor en bra bit ifrån stan och hon hade skjutsat in honom till sina killkompisar. sen kom hon till oss på våran fest och umgicks. När vi gick in på krogen strosade hon lite på stan och sen satte hon sig i bilen och läste tills han var klar på krogen.
    SVINKARL!
    Tjejen han kysst gav honom en rejäl jäkla utskällning mitt på gatan när hon fick veta att han skulle bli pappa om 3 veckor. Hon var INTE glad.
    Fy fasen..... Jag ska ringa till henne senare idag. Så hon känner att hon har någon att prata med.

• kicki08

Föresten, ni som har barn sen tidigare.
    Min 1 åring har fått diarré verkar det som. Vi är uppe i 11 bajsblöjor nu. Det här är första dagen igentligen. Men han har ätit superdåligt hela veckan och lite mer ändå. Och idag har han inte velat äta alls. Så jag har gett honom majsvälling och det har han väl druckit, men inte heller jättebra.
    Men han verkar hyffsat pigg ändå tycker jag. tröttare än vanligt kanske och int ehelt och hållet sig själv men han leker och är rätt så pigg ändå.
    vad tycker ni, ska jag fortsätta ge honom majsvälling nån dag till eller ska jag fortsätta försöka ge fast föda?

• kicki08

hej tjejer
    Har inte varit inne på några dagar. Vi har varit bortresta hos mina föräldrar. Men nu är vi hemma igen
    Vad har hänt? Några RUL som gjorts eller könsUL?

Tänkte höra med er som har/haft syskonvagn. Vad rekomenerar ni? Vi kommer ju behöva ha och jag vet ju inget om dom alls. Svängbara framhjul? inte svängbara framhjul? vad är bra?
    Vi har ju en kombi bil men vill inte ha nån jumbostor vagn. Sen bor vi ute i skogen typ och det är bra om den inte går sönder när man kör den på grusvägar.
    Dålig på det här,.... sen får den inte vara någe dyr. Vi måste köpa en på blocket lr liknande.
    tips?

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-15 22:15:08 följande:
    Bor ni i skogen så hade jag tatt en vagn med 4 fasta hjul o inte svängbara. Det stog vi o funderade på när vi beställde våran, men eftersom vi går mkt i skogen så var det bäst med 4 fasta hjul.
    Vad för vagn kan du tänka dig och i vilken prisklass?
    Ja... jag tror inte den får kosta mer än 2000 kr eftersom vi inte kommer använda den jämt. Det blir ju när vi behöver iväg med båda någonstans då. Lr när jag ska ta promenader när jag är själv med båda barnen.
    Först funderade jag på om vi ens behövde en. Men sen fattade jag ju att det måste vi ju. Annars sitter jag ju fast här när jag är själv med båda barnen
    4 fasta hjul låter bra faktiskt. Vår emmaljunga nitro city är lite läskig nästan att köra i gruset här. Det känns som den ska paja när som helst för hjulen fram är så små. Inne i stan är den perfekt, men där är man ju inte ofta direkt....
  • kicki08

Helen C: Åhh fy sjutton Min stora grabb hade det när han var 4 år å herregud vilken pest och pina det var. Mitt i sommaren och han låg och i stort sett skrek sig igenom 4 dygn Så jag förstår vad du går igenom. Fy fasen Hoppas det blir bättre snart. kram

Här är illamåendet en förbannelse. Den går aldrig över känns det som. är i V 25 och har mått jäkligt mycket illa den här veckan. har mått pest mest hela veckan. Får svimmningskänslor och känner mig yr. Mår illa i flera timmar och grejjar inte alls att äta vet inte vad jag ska göra.... är det meningen att man ska må illa såhär länge. *suck*

• kicki08

Helen C: Jo det kan vara värmen... fast jag brukar inte alls vara på verkad när jag inte är gravid. Men det är väl nån kombo skulle jag gissa på. Sen gissar jag på att jag behöver äta järn... :-\ Får se vad BM säger på tisdag när jag ska dit.

Nu skulle det nästan få regna nån dag, eller nån natt iallafall. Klara upp luften lite. Och marken kanske... Här börjar det bli gult istället för grönt överallt.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2