BF November,2010 DEL 2
Dahlberg!
Det är skitsvårt att få egenpåhittade namn godkända. Känner ett par som lämnade in mååånga förslag innan dom tillslut gav upp.
Dahlberg!
Det är skitsvårt att få egenpåhittade namn godkända. Känner ett par som lämnade in mååånga förslag innan dom tillslut gav upp.
Får hoppas att det ökat nått sen sist nu men du ska ju ändå få kolla upp ordentligt så det är ju skönt.Jag rökte innan jag blev gravid med Philip men slutade samma dag jag plussade. Sen började jag tyvärr igen några månader efter han var född, mkt dumt..... Men så slutade jag när jag blev gravid nu igen. Hoppas att jag klarar av att hålla upp nu för det är så onödigt.
Vatten har jag sammlat på mig länge. Ringarna får hänga i ett halsband runt halsen istället. Och jag bor i minna foppatofflor, snart blir det väll att byta till uggsen istället som också är ganska bra för svullna fötter.
Med Philip samlade jag på mig sjukt mkt vatten, får hoppas det inte blir riktig lika illa denna gång men då var det ju högsommar också.
Usch, den här jäkla förkylningen vill verkligen inte ge med sig alls. Har knappt sovit nått inatt för att jag bara hostat. Försökte till och med sova på soffan men det gick inte det heller.
Nu har dom slutat efter att ha tagit det lugnt ett tag. Är väll bara kroppen som protesterar lite när man antränger sig lite för mkt kanske. Får väll lyssna på kroppen lite bättre ibland, men det känns som man behöver passa på att göra ungefär 1000 saker dom 3 timmarna som sonen är på dagis.
I helgen städade vi igenom vårat förråd och slängde en massa skit men passade även på att dra fram vaggan också. Så nu står den i vårat sovrum. Har tvättat upp överdraget til madrassen och luftat madrassen och ska bara tvätta sängkläderna som vi köpt så ska jag bädda den också. Är så mysigt att se den stå bäddad och klar när man går och lägger sig på kvällen och så kan man drömma om vem som snart ska ligga däri. Bäddade iordning rätt tidigt med sonen också.
*gäspar*
Usch är trött men vill inte gå och lägga mig för då vaknar jag väll aldrig till igen.
Jag är såååååå trött på att vara gravid nu, vill inte vara såhär stor och klumpig och ha ont hela tiden. Fick i alla fall beställt ett par gravidjeans från nelly.se nyss. Behöver mer byxor, jag var ju höggravid på sommaren sist gång så mina gravidkläder är för lite fel säsong.
Jag kommer att rösta röd/grönt.
Just för att för ett tag sedan var sambon arbetslös och jag är fortfarande arbetslös och alliansen gjorde det då inte lättare för en när man redan hade det tufft.
Sen har jag mkt släkt och vänner som jobbar på saab och då är man inte direkt så speciellt nöjd med hur dom hanterade det hela.
Och att dom sedan har mage att kalla sig för arbetarparti nu som ska fixa jobb, det förstår jag inte hur dom har mage att göra ärligt talat.
Men har man fast jobb och känner sig trygg med det så kan jag förstå hur man kan rösta blått för då har man väll antagligen inte märkt av så mkt av det dåliga med dom.
Nä jag är trött på att låta dom rika bli rikare och dom fattiga fattigare.......
Oj det här inlägget hör väll kanske inte till tråden så mkt men jag är bara såååååå trött på blått.
Ang preventivmedel föresten så funderar jag på spiral. Det ända preventivmedel jag använt förr är p-piller men det vill jag inte ta igen. Jag är verkligen inte insatt i olika prevmedel så det blir att rådgöra med bm.
Mellan sonen och den här grav blev det aldrig att jag fick tummen ur att börja med något skydd.