BF November,2010 DEL 2
jaag mår så dåligt nu. e så LEDSEN. Gick på toan och såg att de va en stor blodfläck. De rinner inte och har inte ont. Va fan gör jag...Gråter massor
jaag mår så dåligt nu. e så LEDSEN. Gick på toan och såg att de va en stor blodfläck. De rinner inte och har inte ont. Va fan gör jag...Gråter massor
Kom små klumpar nu.. ringer man gyn??
iaf när jag torkade. två små klumpar
hej
Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod...
Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom
Nu e jag ännu mer ledsen för mitt ex inte bryr sig för fem öre...Jag frågade om han kunde ta barnen en dag innan som imorgon. Nä de kunde han inte. han bryr sig inte alls att jag ska ta de lugnt... Bilbesikning e tydligen viktigare..... Jag vet jag har en sambo som kan hjälpa till, men mitt ex har varit så emot de innan och nu helt plötsligt kan han hjälpa till..... Karlar...
Jag gud man tänker ju de värsta att shit nu e de över de här... Och sen när de kommer små klumpar med....
Ja det e synd att deras pappa inte bryr sig så värst mycke... Han sa och vad händer om en vecka när du får barnen igen??? Äääää tack för uppmuntran... Men nu vet hur han e....
Jag ska ta och lägga mig och be för Gud att allting va bra under natten och fram tills bebisen ska komma ut....
god morgon tjejer...
Sovit jätte dåligt, vart på toa stup i ett, men blöder knappt längre. Det e mer som mensens slut, mer brunt, har inte ont heller....
Sambon har skjutsat barnen till dagis och jag har tagit mig en dusch oh nu ligger jag i soffan... Kan säga att jag verkligen ska ta de lugnt. Försökte få fram igår av läkaren va blödningen berodde på men fick inge svar. Hon sa att blödningen beror ju på någon orsak, ja men hallå. VAD.. E bara rädd just nu.... Man är ju ändå i vecka 15
Tacl för ert stöd tjejer...
God morgon tjejer...
Hoppas alla mår bra denna höstiga fredag=) Här i Kalmar är de rena höstvädret brrrrr....
Blödningen har upphört helt och det e skönt...
Dock kände jag mig konstig igår kväll när vi skulle till min syster. Vi skulle grilla korv och jag brukar få i mig 3 stycken, men denna gången tog de tvärstopp på första, fick inte i mig den, sen kände jag att de va dags och besöka toaletten och de va bara till och spy, sen när vi kom hem likaså. spy.. Sen satte jag mig i soffan och kände verkligen hur mycke som helst i magen om de va bebisen eller inte. Sen gick jag och la mig vid 21, mådde inte alls bra.... Sen vid ett i natt så la jag mig i soffan för kunde inte ligga plant, sen va de bara att gå upp och spy igen, men nu mår jag bättre.... Detta hade min stora pojk för en vecka sen och sambon i tisdags, så något skit är de som går, nu är de bara lillkillen kvar.....
Idag åker dom till sin pappa och faktiskt de ska bli skönt så jag kan få vila när jag vill.....