Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

God kväll.
    Rosen- Skönt att de gick bra till slut och jg förstår de känns lite när han testade 3 ggr, men ta de bara lugnt=)

Jag har känt mycke sprattel och små buffar idag, så mysigt så man vill helst bara sitta still och bara njuta....

Fick tid för RUL idag och den 7.e Juni ska jag dit. Kommer då vara i vecka 18+5, men blir väl annat datum när jag ska dit, men tror de blir någongång mellan 2-9 Nov=) Så längtar dit nu. 4 veckor kvar.....

• Helen C
    yonsam- Jag får oxå ont lite då och då.... Tydligen kan man fortfarande känna av molvärken som kommer och går läste jag.... Så jag tänker inte så mkt på de=) Men klart man blir lite orolig.......

Håller på och tvättar idag. Måste ta tag i städningen oxå, men just nu finns inte den motivationen då jag satte mig här
  • Helen C
    Bisquit skrev 2010-05-11 10:45:53 följande:
    måste bara säga en sak som jag älskar ang att vara gravid. Slippa hålla in magen och tänka på hur den ser ut. Det är så skönt att bara kunna"släppa ut" den. Det är ju inte så att jag haft en jättemage, men ni vet ju hur vi tjejer är. Håller in och sträcker på oss extra osv. Det är så skönt att bara kunna... *gör en lång utandning* Speciellt i gravidbyxor. Säger som min höggravida kompis, hur ska jag nånsin kunna använda vanliga byxor igen, haha.
    Kan inte annat än hålla med dig=) jag höll in min mage hela tiden och mina vänner hur orkar du=) Men man vänjer sig=)
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-11 11:32:37 följande:
    Det är ju bra att hålla in magen har jag hört, man får bättre hållning då Man behöver ju inte dra in den så man svettas Men gör man det till en vana tänker man inte på det Nä när tvåan är ute och färdigammad ska alla överflödskilon bort! Nu är det skönt att kunna puta med magen istället
    De blir mycke träning för min del när nr 3 e ute=)
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-11 11:40:35 följande:
    Ja jag ska verkligen försöka träna jag med! På ett el annat sätt!
    i början blir de mycke promenader, hoppas jag iaf... Man får klä på sig mycke för det e ju kallt i Nov=) senare kommer de bli gym för min del
  • Helen C

Vi får peppa varann sen och verkligen ge oss fan på att träna och bli fina till sommaren 2011 haha.... Sen finns de ju vissa som har turen att gå ner allting på en gång och va fina efter några veckor, medans andra inte har de... Måste kolla och se om jag hittar en helkropps bild på mig innan man blev gravid=)

• Helen C

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE

• Helen C

Jag lägger in listan senare idag så får vi se om det e fler som gissar kön....

• Helen C

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE

• Helen C

Har lagt in bild på min mage. Går in i vecka 16 idag=)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2