Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Frogster skrev 2010-05-12 13:19:29 följande:
    Förlåt att jag "körde över" dig här ovan Helen C! Blir knas när man lyckas posta samtidigt!Jisses vilken fin mage du har!Tycker själv att jag bara ser fetare ut än vanligt... Ingen höjdare måste jag säga!Men har ju några kilo för mycket sen tidigare och med lilla bulan som så sakterliga börjar dyka upp under så blir det ju bara en större fläskblobb liksom! En kompis säger att jooooo visst ser jag gravid ut!Men håller inte alls med... När allt det yttersta liksom "flobbrar" så kan jag bara inte tycka att jag ser gravid ut! HahaDock har jag en jättefin bula på morgonen innan jag kliver ur sängen! =)Sen sjunker den ihop och försvinner! Haha
    Haha det e absolut ingen fara....
    Ja mage har man=) Vill helst inte bli mega stor heller, men detta e min sista graviditet så...=)
    Jag tror att vi inte ser att man ser gravid ut utan andra gör de. Vi ser ju detta varje dag=)
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-12 13:27:52 följande:
    Helen C fin mage
    Tack så mkt=)
  • Helen C
    Frogster- Haha vilken cool bula, och sen att den försvinner sen=) Lite roligt
  • Helen C
    Frogster skrev 2010-05-12 20:50:24 följande:
    Haha!Ja, det känns verkligen helskumt! För varje morgon nu sen ett tag tillbaka så finns den där och den är verkligen hård så som en "riktig" mage ska vara.Men så vet jag inte vad som händer! Pyspunka eller nåt.... =P
    Haha pyspunka, ja de kan man ju tro... E de bara på morgonen eller blir de på kvällen med??
  • Helen C
    Frogster skrev 2010-05-12 21:10:50 följande:
    Nej, bara på morgonen!Först trodde jag det var för att jag var kissnödig och blåsan typ låg under och tog plats. Men nu har värsta kissnödigheten lagt sig och går jag upp en gång på natten så är jag oftast inte alls nödig på morgonen längre. Men bulan är ändå sig lik! HahaMen jag tror mig ha märkt att den försvinner något lite mindre för var dag så det tar nog inte lång tid innan punkan är fixad! =)
    haha men ändå roligt att du har kort på den och att de bara är på morgonen.. Bara njuta för fulla muggar innan du kliver upp
  • Helen C

God morgon....
    Jag låg på sidan idag och kände hur bebisen tryckte ut fot eller hand, tydligen foten då benen e längre än händer, och känner lite, och de va något litet där, men drog sig tillbaka rätt fort, men fick känna handen eller foten iaf, de va mysigt

• Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-13 11:42:22 följande:
    Tog precis en bild, får ju inte vara sämre än er Ligger i mitt galleri! Nu syns det iaf att man är gravid och inte bara tjock
    Jätte fin mage... Vi e nog lika "stora"  Så roligt när man ser de där med naveln. Ser ut som man har ett hål rätt in där haha...
  • Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-13 12:06:48 följande:
    Hahaha, jaaa! Fast sådär ser jag ut som höggravid också. Min navel har aldrig ploppat ut utan jag har varit helt platt mitt på magen, ser supermärkligt ut ;)
    Min har ju ploppat ut senare under graviditeten, får se om den gör de denna gången oxå...

Någon som börjat få hormonrand än?? Jag har fått halva från naveln och uppåt
  • Helen C

Hej tjejer...
    Ska skumma igenom de ni skrivit snart, men måste bara skriva vad jag varit med om ikväll...
    Har arit hos sambon på jobbet idag. Han jobbar inom Restaurang. Jag hade på mig ett linne och en collagetröja som satt tajt om magen.... Skulle gå på toan och tänkte jag drar upp tröjan och få se om bebisen sparkar. Jo men visst, men på ett väldigt obehagligt sätt. Jo den drog antingen sin hand eller fot tvärs över magen på högra sidan, jag hoppar till och skriker för att jag inte va beredd på de, jag såg verkligen hu de drog, och har gjort så varje gång jag dragit upp tröjan så nu vågar jag knappt göra de för det e obehagligt, ville ju se en spark......

• Helen C

Ja det e ärligt och känna sparkar, men inte när bebisen drar en hand eller fot tvärs över magen, va nästan lite otäckt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2