BF November,2010 DEL 2
Ja mage har man=) Vill helst inte bli mega stor heller, men detta e min sista graviditet så...=)
Jag tror att vi inte ser att man ser gravid ut utan andra gör de. Vi ser ju detta varje dag=)
God morgon....
Jag låg på sidan idag och kände hur bebisen tryckte ut fot eller hand, tydligen foten då benen e längre än händer, och känner lite, och de va något litet där, men drog sig tillbaka rätt fort, men fick känna handen eller foten iaf, de va mysigt
Hej tjejer...
Ska skumma igenom de ni skrivit snart, men måste bara skriva vad jag varit med om ikväll...
Har arit hos sambon på jobbet idag. Han jobbar inom Restaurang. Jag hade på mig ett linne och en collagetröja som satt tajt om magen.... Skulle gå på toan och tänkte jag drar upp tröjan och få se om bebisen sparkar. Jo men visst, men på ett väldigt obehagligt sätt. Jo den drog antingen sin hand eller fot tvärs över magen på högra sidan, jag hoppar till och skriker för att jag inte va beredd på de, jag såg verkligen hu de drog, och har gjort så varje gång jag dragit upp tröjan så nu vågar jag knappt göra de för det e obehagligt, ville ju se en spark......
Ja det e ärligt och känna sparkar, men inte när bebisen drar en hand eller fot tvärs över magen, va nästan lite otäckt