BF November,2010 DEL 2
jag vågar knappt skriva vad jag röstade. Finns så många konstiga där ute-...Men jag röstade iaf rätt hahah
Gillar färgen rött ![]()
jag vågar knappt skriva vad jag röstade. Finns så många konstiga där ute-...Men jag röstade iaf rätt hahah
Gillar färgen rött ![]()
Chanell-- Men de är sju sjuka? Vill de ha bort sjömännen? Man blir ju bara så trött.klart de ska vara kvar!
Usch nu börjar jag få riktigt ont i övre magen.....revbenen! kommer BLI två låååånga mån...... Kan inte fatta att vi ska ha en bebis till......har nog skjutit det framåt hela tiden. Men nu blir man verkligen påmind om det hela tiden. det är ett sånt liv där inne och börjar kännas neråt...samtidigt som jag är öm där uppe......Sist hade jag sååå ont där de sista veckorna...vill inte ha det igen ![]()
Rosen- fin mage! vet att du är trött på att höra att magen är stor. Undrar hur vanligt det är att moderkakan flyttar på sig? Helt sjukt hur tydligt man känner minsta rörelse där inne. En enorm skillnad om man jämför med första barnet, kände ytterst lite då. Obehagligt är det!!!
Chanell- svårt att veta hur syskonen reagerar när liten kommer. Man får inte glömma att de har varit i fokus hela tiden innan de får syskon och att i våra fall är de fortf väldigt små och beroende av oss. En mamma här på fl fick sin bebis i juli och det blev 15 mån mellan tjejerna (hon har flera syskon sen innan) och hon är på sin syster mest hela tiden. River och klöser så det är ett ständigt passande. Kan tala om att det är väldigt mycket passande här hemma också. M är på v en heldel och man är på helspänn hela tiden. När båda är hemma går det mesta numera i 100. M har blivit så intensiv, vi är helt slut här... Inte meningen att skrämma upp dig men ville bara berätta hur det kan bli! Sen finns det såklart massor av syskonkärlek också ![]()
Bebis- somnar också när jag ammar på natten. Försökte verkligen sätta mig i fotäljen o sen lägga tillbaka Viggo men orkade inte ofta. Gjorde ont i hela kroppen av trötthet. Sen tog vi bort ena långsidan på spjälisen och satte dem intill min sida. Då sov han allt mer i sin säng. Kommer nog köra på damma denna gång. Gäller att underlätta för sig själv så mkt som möjligt tycker jAg. Jojjo- hittade en jättefin Laban- amningskudde idag på blocket. Slog till direkt! Ska bli så skönt att slippa bylsa upp med massa kuddar varje gång man ska sitta bekvämt o amma!