Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

jojo- Jag hoppas med man kan ta de lite lugnt... Ge henne lite ipren och smörj på där hon har ont, brukar hjälpa...
  • Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-07 14:07:09 följande:
    Idag mår jag inget vidare :( Har fått reda på att min pappa kanske har lungcancer idag. Han vet inget ännu, det är bara jag som vet i hela familjen (arbetar inom vården och fick svaren till jobbet idag och jag fixar inte säga det) Fan... Jävla fan fan fan!! Tänkte ändå så sent som igår att "Gud vad jag är lycklig. Men det förvånar mig inte om det kommer nåt hemskt snart". Jodå... klart det gjorde det :(Pappa kommer få sitt svar av sin läkare på måndag. Hela jag gråter inombords, fattar inte hur jag ska klara hela helgen och låtsas som ingenting :( Vill inte berätta idag för det finns ingen han kan vända sig till med alla frågor han säkert kommer få. Vet inte om jag gör rätt eller fel, men just nu känns det som det rätta beslutet att hålla svaret för mig själv. *Ledsen*
    Massa kramar till dig.... Det är ett jobbigt besked att få både för honom och familjen, men bara finns där för honom, jag tror att han vill ha ert stöd så mkt som möjligt även om män inte visar de.... Men du avgör själv och du ska berätta eller inte
  • Helen C
    yonasam skrev 2010-05-07 18:30:39 följande:
    Vet inte vad jag har, jag kallar den för min "rumpnerv" men efter en hel dag så har jag fruktansvärt ont och ett varmt bad gör susen....Mitt dagliga bad har blivit min egna "gravidmysstund" jag läser på smällen böcker och sjunger och pratar med bebis...Jätteskönt :)
    Va mysigt de lät... Vill med ha badkar=)

Jag har någon slags nerv i kläm i ryggen och det e inte skönt... Jag hoppas att jag slipper ischias denna gången
  • Helen C

Min sambo har oxå gått upp lite i vikt... Jag ställde mig på vågen idag och har gått ner 1 kg.... Men vänder väl snart när man kan äta igen....

Chanell-Grattis=)

Har sovit riktigt bra inatt och det e skönt, inte ofta man gör de....
    Här blir de innedag idag då vädret e riktugt ruggigt

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-08 09:55:06 följande:
    Tack Jag har sovit som en prinsessa inatt Gick upp halv sex på toa och somnade om, så när jag hör Olivia va jag så yrvaken så jag va säker på att klockan va max halv sju! Gissa om jag blev chockad när jag såg att den stod på 07.43! Hon brukar alltid vakna runt sex varje morgon!
    inte helt fel med sovmorgon=)

Här blir de en dryg dag... Sambon har åkt till jobbet och kommer inte hem förens ikväll/natt så blir lugna gatan här
  • Helen C

När man ska ge barn panodil så står de ju högst 3 dagar sen ska man kontakta VC, så en månad tror jag inte e så bra, så ring och kolla med din BM om de där eller sjukvårdsupplysningen

• Helen C

Hej tjejer...
    Har precis kommit hem från syster yster. Fått grillat idag och de va inte helt fel, va super gott.. Bebisen är de full rulle på därinne känner jag... Nu vill jag bara känna en rejäl kick... Känner små små därinne=) Mysigt.......

Rosen- Kommer gå bra imorgon, försök få annat och tänka på, för du lär fundera en hel del ikväll/natt

• Helen C

God morgon tjejer....
    Jag vågar inte ligga på mage. e annars en magtjej=) men vågar helt enkelt inte=) Får bli sen=)
    Går in i vecka 16 på onsdag, herregud e väl de jag kan säga....
    Har inte haft mer blödningar sen sist och det e skönt... Tar de mest lugnt faktiskt...

Rosen- Lycka till

• Helen C

mina sparkade inte heller så hårt, man fick ju rejäla men inte s¨de gjorde ont...
    Jag kan känna på kvällen efter man ätit att det e tungt att andas, allting blir helt plötsligt tungt efter maten, lite jobbigt=)

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-10 13:55:13 följande:
    Jag känner mig som i nionde månaden då Ja jag minns från förra graviditeten att jag kunde ha svårt o andas efter maten på kvällen. Det va nog ungefär strax innan halva graviditeten.
    man kan ju undra hur stor man kommer bli denna gången=) Men jobbigt när allting blir så tungt. Känns som bebisen trycker upp allting=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2