Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

ömmar era bröst mycke?? Här gör det de..... Ibland sticker de till så de gör ont, inte alls skönt....

• Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-27 15:48:36 följande:
    Ja, nåt så vansinnigt! Nästan som precis i början av grav :o) Grattis
    Inte alls skönt alltså.... Känner inte igen de sen förra graviditeten, men graviditeterna är inte dom andra lik....
  • Helen C
    ThiCha skrev 2010-05-27 16:02:51 följande:
    halloj! ska få en son i slutet av okt början på nov,Så snart kan man börja räkna ner! helt otroligt vad tiden går fort!
    hej och grattis...
    Ja snart e ju halva tiden gången... Sommaren går väl fort och sen e man där.... Men känns ändå så långt bort än... 5 månader kvar
  • Helen C

Håller med.... Det känns som att ni e så himla nära, men ändå inte. Känns som man känt er i flera år=)
    Kul att de finns en sånhär sida...

• Helen C

Här får inte vi heller något pappaer förens efter förlossningen....

Jag e så glad idag. SOLEN skiner, mina underbara pojkar kommer idag, bebisen e lugn och gör inte mycke oväsen av sig alls, så det e jag väl inte så glad över haha.....

• Helen C

läste precis i en tråd där en tjej gjorde abort i vecka 21+6.... Hur kan man.. Hon skulle göra abort i vecks 8 men behövde mer tid och tänka... Men i vecka 22 liksom, nästan 23....Nä usch

• Helen C

Hon gjorde abort pga könet... Hon ville ha en flicka, men väntade en pojk

• Helen C

tråden har försvunnit verkar de som. Blev väl för mycke med den tydligen....

• Helen C

jag skulle läsa igenom hela tråden, men den försvann.... Såg bara att de va pga könet.....

• Helen C
    Chanell- Va himla fint, men sen gör man lite som man själv vill ha de sen....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2