Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-19 21:17:44 följande:
    jag är jätte rädd att det skulle vara nåt fel på bebisen :/
    Jag tror inte du behöver oroa dig....Men är du verligen orolig, kan du inte ringa BM och se om dy kan få lyssna på hjärtljuden, eller när ska du på UL???
  • Helen C

Förstår din oro oxå, helt klart

• Helen C

Det e väl så att en del tänker kanske att man väntar andra barnet då känner man tidigare, men de behöver inte vara så.... Många som har moderkakan i framvägg och då känner man senare...Men vet ju själv om oron....

• Helen C
    Min Engla skrev 2010-05-19 21:45:42 följande:
    Helene C - såg att vinskulle på RUL samma dag - den 7 de Juni , fasen vad man längtar, vi ska även försöka kolla vad det är - ska du?Jag ska fuska med ett UL i morgon kväll - vi ska fråga där om dem ser vad det är men det är väl för tidigt! v 17 på fredag.
    Ja man längtar verkligen ihjäl sig....Bara 2½ vecka kvar, veckorna går ju rätt firt ändå, men tror sista veckan blir långsam haha...
    Vi ska nog kika va de blir, men det e fram och tillbaka, men vi får se.. Men jag tror de blir så...
    Tror inte det e för tidigt för att kolla könet då...
  • Helen C

Hej tjejer.
    Inne en snabbis, e så underbart väder här i Kalmar så man e bara ute. Sitterr i bikini och solar.
    Här är de liv i magen så det e kul....
    Läser igenom ikväll

• Helen C

Hej tjejer....
    Va kul med UL och såna grejer....
    Har knappt suttit vid datorn idag för det har varit så fint väder, blivit röd om armarna, så imorgon blir de väl mer solning om vädret håller i sig som jag tror de ska göra.....
    Varit hos syster ikväll och grillat oxfile, så himla gott. Pojkarna har jag lagt nu, lediga imorgon och sen ska dom iväg till sin pappa   Så nu blir de bara slappt framför tv.n

• Helen C

God morgon tjejer...
    Ja vädret va inge vidare idag man blir ju deppig av detta växlande väder.... Hoppas på bra väder i helgen...

Att man kan va så svullen om kvällarna och sen på morgonen så är den hälften så stor....
    Har gått upp 4½ KG... så e nöjd. Är i vecka 17

• Helen C
    Bisquit skrev 2010-05-21 10:48:28 följande:
    Ni får komma hit till mig, här är det strålande sol från en klarblå himmel. ( sthlm )
    Ja hade varit nice=) skicka hit lite sol
  • Helen C

Hej tjejer...
    Vilket underbart väder, man blir så glad....
    Barnen e hos sin pappa nu och jag ska njuta av en god middag med två av mina närmasta tjejkompisar på en uteservering. Ni kan ju gissa om jag e sugen på Rosévin när det e sånt här väder, men nästa år så
    Bebis e lugn idag iaf, måste vila med och inte hålla igång...
    Va på stan förut, jag inser verkligen hur stor jag e i vecka 17, vill inte va så stor. Det e jobbigt, hur ska de sluta liksom....??

Chanelll- E lite avis på er som ska iväg...

• Helen C
    Zazz82 skrev 2010-05-22 09:23:07 följande:
    Hej gumman Har du varannan vecka barn ller varannan helg?? (Som de är hos sin pappa då)
    Hej gums. Jga har varannan vecka som tur e... Varit mkt med exet innan att han ville ta barnen ifrån mig för han trodde inte jag hade tid med dom och inte bryr mig, nu känns de mer tvärtom faktiskt...Man gör allt för sina barn....

De finns ju något som heter gravidklåda, e rätt vanligt att få de, tror man kan få någon slags salva för de där....

Vädret e fint här idag med så ska in till stan med en kompis. Ska till stadium och köpa mig en bikini.. Finns riktigt fina nu=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2