Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Oj vad ni har skrivit Jag har varit hos mina föräldrar i helgen så det har inte blivit vara inne här så mycket. Men nu är jag hemma igen och det känns jätteskönt faktiskt
    Tyvärr har det inte blitt mycket sova alls i helgen. Kissat en massa på nätterna och sovit dåligt och så har Theo vaknat kl 5. Sen har han någon slags separationsångest sen han började dagis. Jag har inte fått lämna honom en meter på hela helgen. Han har hängt som en apa runt halsen på mig *pust* Ryggont är det minsta man kan säga..... Idag är jag så trött så det svider i ögonen. blir en tidigt kväll känner jag.

• kicki08

Godmorgon på er

MammaD: Jag har en känsla av att er bebis inte kommer stanna tiden ut som du säger. Men det gör kanske inget

Jag har inte hunnit fixa nått med bebiskläder alls. Vi har en massa från Theo, men inget är framlagt eller tvättat ännu :-/ Overall har jag men mössa ja.... det måste fixas. Åhh... Jag hinner inte med allt känns det som.
    Det har varit full rulle med att fixa vinterkläder till Theo och Rasmus. Och allt stå med att Theo börjat dagis mm.

Måste nog verkligen ta tag i detta snart. 35 fulla veckor på onsdag ju

• kicki08

Föresten verkar det som jag gått upp 1 kg till på bara nån vecka.... Deprimerande juh..

• kicki08

Nja... sovit bra är en överdrift. Var hos päronen själv med sonen i helgen och han har hängt som en apa runt halsen på mig hela helgen. Vaknat kl 5 på mornarna och sen har det varit full rulle. Så jag var totalt jäkla dödslut igår när jag kom he. Sambon har rustat men fått sova till 9-10 på mornarna. Och HAN klagar påa tt han är trött!!!
    Jag orkade inte ens säga nått.....
    Sover kasst som fasen. Vaknar och sätter mig upp flera gånger per natt. Går upp och kissar flera ggr per natt. Imorse vaknade Theo kl 4.45 igen. *suck* Jag är så trött så jag vill bara gå och skjuta mig själv helst....

• kicki08

Oj vad ni skriver tjejer

Om att vattnet går. För mig gick vattnet första gången och andra började det med värkar och dom fick ta hål på hinnorna. Så den här gången kan det väl gå hur som helst antar jag Spännande värre.

Jobbigt att vi faktiskt inte har börjat med nått gällande bebis ännu..... måste verkligen ta tag i det nu.
    Har rätt mycket känningar som påminner om mensvärk nuförtiden. både på dagarna och på kvällarna. Det sitter lite i ryggslutet oxå. Kroppen har väl så smått börjat att förbereda sig för förlossning antar jag

• kicki08

Godmorgon

Har inte sovit på flera nätter. Men inatt fick jag äntligen sova tycker jag. Trots 4 kissningar så klagar jag inte, jag somnade om. Och Theo sov ända till 4.30 i sin egen säng och somnade sedan om till 6 mellan oss
    Däremot har jag börjat få halsbränna på kvällarna.... urk!! Men ja, alltid är det ju något
    35 dagar kvar idag! IIHHHHH

• kicki08
    Marinero skrev 2010-09-28 11:16:36 följande:
    Bebis: underbar mage

Trulsa: äter du normalt och känner dig svullen o går upp i vikt så är det troligtvis vatten du samlar och det kommer försvinna snabbt efter fl! För mig va det bara ren fett sist m Olivia, inget som försvann efter fl Imorgon ska bm väga mig. Även fast jag ätit bra och inget extra skit så är jag så nervös ändå! Ja jag vet man inte ska va så fixerad vid vikten men jag gick upp mkt sist och vill inte ha ännu mer att gå ner nu! Jag fortsätter gärna vid dom där tio extra kilona jag fick med Olivia.

Jag har oxå sovit sååå gott inatt! Olivia har inte gnytt ngn ting och jag har knappt sprungit på toa! O sen sov Olivia t sju så hela familjen va utvilad imorse Flört
    Jag äter inte heller en massa skräp. Äter frukost, lunch och middag och sen frukt mellan målen. Men ändå bara ökar å ökar jag i vikt. Jag har gått upp 1 kg till sen senaste besöket för dryga veckan sen :-/ Bådar inte gott det hära........ Men det känns verkligen att det är vätska överallt. Vader och lår är jättestora. Höfterna!! Blääää
    Förlovningsringen får jag absolut inte på mig längre.
  • kicki08

Hörni, sen igår så värker det som F*N vid blygbenet! Till och med när jag sitter ner. kommer och går liksom en stund sådär. sen går det över.
    Är det foglossnin glr bebis som gräver ner sig?

• kicki08

bebis: Åhh vilken fin mage *avis*

Williamsmamma: Det borde väl betyda fixerad tycker jag. Liten kille det blir Men han kanske hinner växa på sig lite till

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-28 17:01:27 följande:
    Cirkus ökar han 100 gram i veckan.
    Nu hade han gått upp 200 gram på 2 veckor. Och aviker numera med 34% vilket är ju en hel del.
    Har dom sagt något om varför han är så liten? vad tror dom han kommer väga ungefär när han kommer?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2